דמויות קביים

דמויות הקביים של קרקס בגיל - יפות ומיוחדות

דמויות קביים קרקסיות

דמויות צבעוניות ושמחות שמסתובבות בין הקהל ומבדרות את העוברים ושבים, התלבושות מרהיבות, דמויות קביים פתאום רוקדות ביחד, מצטלמות עם הילדים, זורקות סוכריות ואפילו מלהטטות מדי פעם.
בנוסף לדמויות קביים ניתן לבקש דמות רכובה על חד-אופן. ניתן לשלב דמות קביים באירוע במקביל להפעלת סדנת ג'אגלינג ע"י מפעיל ג'אגלינג נוסף ולסיים במופע להטוטים.

מה מיוחד בדמויות הקביים של קרקס בגיל?

– כפי שרואים בתמונות – התלבושות מושקעות, חדשות, צבעוניות ויפות. זה נראה טוב, מצטלם יפה ופשוט כיף.
– האנשים מנוסים באירועים, נהנים מתקשורת עם הקהל, נהנים להיות במרכז העניינים וגם מצחיקים את העוברים ושבים.
– בטיחות: לפני כל אירוע נבדקים כל הברגים והתקינות של הסקוטשים והאבטחות כך שלא יהיה מצב שתהיה נפילה באמצע האירוע, בנוסף לכך האנשים מאומנים, מתורגלים ויודעים ללכת בכל מני תנאי קרקע ובין קהל הומה.
– אחריות, אנו מתחייבים להגיע בזמן לאירוע, להיות מוכנים בדיוק בשעה שנקבעה ולסיים בשעה שנקבעה.

לאיזה אירועים מתאים להזמין דמויות קביים?

– דמויות קביים משתלבות יפה בחגים (במיוחד בפורים).
– ניתן גם לשלב בפסטיבלים וירידים עם קהל גדול.
– חושבים על תוספת מגניבה לבר או בת מצווה? – דמויות קביים בקבלת פנים.
– דמויות קביים משתלבות נהדר בבתי ספר, גם תיכון וגם יסודי. עושים הפנינג סוף/תחילת שנה, בחג או יום מיוחד- הפסקה פעילה – במסיבת השקה של חברה או מלון – מוסיפים צבע לקלילות לאירוע.
– קבלת פנים ע-נ-ק-י-ת לכל אירוע.!
– דמות קביים מוצלחת גם בקבלת פנים לחתונה, במיוחד אם מתוכננים להיות ילדים בחתונה.

קצת על היסטוריית הקביים

– הקביים הומצאו בצרפת לפני כמאתיים שנים בידי איכרים שהיו צריכים לחצות ביצות בדרכם לעיר הקרובה, בתקופה ההיא התפתחו הקביים ונהיו יותר ויותר בטיחותיים וחזקים.
– רק לפני כמאה שנים נכנסו דמויות הקביים לעולם הקרקס, לרוב התהלכו אנשים על קביים לפני הכניסה של הקהל לאוהל הקרקס העיקרי, דמויות הקביים היו למעשה חימום למופע הקרקס, או קבלת פנים לקראת מופע הקרקס המרכזי.
– בישראל נכנסו דמויות הקביים לשימוש בפסטיבלים, ירידים, ואירועים רק בעשרים שנים האחרונות ובעקבות ההצלחה שגרפו בשדרוג האווירה, והצבעוניות של האירועים נהיו יותר ויותר פופולריים, וכיום אירוע גדול ללא דמויות קביים נראה ממש מוזר, כאילו חסר פה משהו..
– לרוב האנשים ללמוד ללכת על קביים היא מיומנות שלוקחת כארבע ימים עד שבוע על מנת להשיג שליטה מלאה, לאחר מכן במהלך האירועים לומדים ללכת על קביים יותר ויותר טוב, לבסוף ניתן לציין שהליכה על קביים היא קצת כמו לרכב על אופניים – או על חד-אופן) – ברגע שלמדת את זה טוב- לעולם לא תשכח את זה! (אולי כשנהיה ממש זקנים…) איפה ניתן לרכוש קביים ולקבל הדרכה על אופן ההלבשה וההליכה?
– ישנו יצרן מקומי – נגר קרקסי בשם יובל רוט שגר בפרדס חנה-כרכור, ניתן לרכוש אלצו (את הטלפון שלו אשמח לתת לכל דורש). בעבור תשלום סמלי אשמח ללמד, להדגים ולהורות איך הולכים ואיך קושרים את הקביים. אני לא ממליץ לנסות ללבוש לבד, ישנן הרבה טעויות שעלולים לשעות בתום לב ולגרום לנפילה מסוכנת. לפני שמזמינים זוג קביים מומלץ למדוד את אורך השוק (בין כף הרגל לברך) על מנת שהקביים יהיו מדוייקים בגודלם למשתמש וחשוב לציין מה הוא האורך של הקב (החלק שמתחת לכף הרגל ועד לרצפה) הרצוי. רוב הולכי הקביים משתמשים באורך שנע בין 70 ס"מ למטר (לדעתי זה גם תלוי בגובה של האדם- לאדם נמוך מומלץ להזמין אורך מטר, למי שכבר גבוה מאוד ממליא, כמוני, אפשר להסתפק ב-70 ס"מ)

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?