סדנת הליכה על קביים ושיווי משקל קרקסי

סדנאות הג'אגלינג של גיל - גם לקייטנה וגם לצהרון

סדנת קביים – תנו לילדים להיות ע-נ-ק-י-ם ליום אחד

סדנא ייחודית זו נותנת לילדים לחוות פן נוסף מעולם הקרקס וכוללת:

רולה בולה: 'נדנדת יחיד' (צינור עם קרש מונח עליו שהילד מניח את שתי הרגליים על הקרש ומנסה להתייצב.


גליל: צינור גדול (כמעט חבית) שאפשר להתגלגל עליו אחורה וקדימה.

הליכה על חבל: רצועה חזקה שמתוחה מעץ לעץ (במידת האפשר) בגובה נמוך של כ-30 ס"מ מהרצפה. [סדנת הליכה על חבל מופע להטוטים]

הליכה על קביים:

קביים ייחודיים אשר מותאמים לפי גודל הרגליים של הילדים, קל ללמוד וכיף במיוחד.

את הסדנא הזו מסיימים בתחרות ייצוב מקל על היד ובמשחק קבוצתי של מקלות.

הסדנא בטוחה לגמרי, לאחר שנעשתה פעמים רבות יש לנו את הניסיון והידע לביטחון מושלם.‬

אביזרים נוספים:

– צלחת שיווי משקל

– 2 צלוחיות שיווי משקל

– קביים לקטנים

– קורה

– נדנדת שיווי משקל

סדנת הליכה על קביים נותנת לילדים חווית גובה ייחודית, הם לומדים מהר ללכת וחלקם אפילו מצליחים במהרה ללכת לבד ללא עזרה ותמיכת מבוגר. 
מומלץ מאוד לסגור מראש את כמות המדריכים/מפעילים המבוגרים, על כל 10 ילדים כדאי שיהיו 2 מבוגרים, אחד עוזר לקשור את הקביים והשני עוזר ללכת. כמובן שהכי מומלץ להזמין עוד מפעילים מקצועיים ומנוסים לביצוע העבודה אולם זה מוסיף לעלות, על מנת להישאר בתקציב נמוך במידת האפשר ניתן להזמין מדריכים נוספים מטעם האירוע/קייטנה והם יקבלו הדרכה קצרה לפני תחילת הפעילות ויוכלו לסייע למהלך הסדנה.
סדנת הליכה על קביים מתאימה לילדים מגיל בית ספר, ילדי הגן ברובם לא מצליחים ללכת, זה יוצר תסכול וחווית כישלון וחבל על הטרחה והכסף.

סדנת הליכה על חבל

הסדנה יכולה לפעול במקביל לסדנת הליכה על חבל (לצורך זה חייבים למקם את הסדנה באיזור עם עצים), סדנה זו מיוחדת ומהנה ביותר, כל הילדים מצליחים ללכת כי אפשר לתת להם יד, מי שכבר מצליח ללכת עם יד עובד לשימוש בשני מקלות ואז למקל אחד, כשהשלב האחרון הוא ללכת ללא עזרה בכלל, לרוב דורש אימון של כמה שבועות ולא מצליחים בסדנה חד פעמית.
במידה ורוצים לשלב בפעילות סדנת הליכה על קביים וחלק מהקבוצה צעירים ואינם בגיל בית ספר עדיין יש פתרון, חלוקה לשתי קבוצות כשהקבוצה הבוגרת הולכים על הקביים הקבוצה הצעירה הולכים על חבל ולאחר מכן מתנסים במסלול שיוויי משקל קרקסי, מסלול זה מורכב מארבע קורות שונות, קורה ראשונה היא קורה רחבה ומיועדת לילדים צעירים שיוכלו ללכת עליה בקלות, (על קורה זו ניתן ללכת בעיניים עצומות וזה מאתגר) הקורה השנייה היא צרה ועליה הולכים בעיניים פקוחות והקורה השלישית היא קורה שבנוייה כמו נדנדה, הילד מתחיל לעלות ובאמצע הקורה הוא מעביר את המשקל לצד השני ומתחיל לרדת, החלק הקשה הוא להעביר את המשקל וזה תורם לילדים הרבה ליציבות.
בנוסף ניתן להוסיף לסדנה עוד שני סוגי קביים, הסוג הראשון מיועד לילדים הצעירים, הקביים האלו בנויים עם בולי עץ קטנים שקשורים על חבל בלולאה כך שהילד יכול לעמוד על בולי העץ ולהחזיק את החבלים וכך להרים את הבולים תוך כדי ההליכה. הסוג השני של הקביים הוא קביים גדולים, אותם מחזיקים על הידיים ודורכים על המדרך של הקב, ההליכה מתבצעת בעזרת כל הגוף ולימוד ההליכה הזו תורם המון ליציבות.
באיזה אירועים מומלץ לשלב סדנת הליכה על קביים ושיווי משקל קרקסי?
– קייטנות
– פסטיבלים
– יום הולדת ג'אגלינג
– בר/בת מצווה
– חגים
– ימי גיבוש לבני נוער וילדי בית ספר 
– לפני מופע ג'אגלינג

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?