אודות

אודות קרקס בגיל - גיל אינלנדר

הסיפור של גיל

גיל אינלנדר, נשוי ואב לשלושה גר בכרכור, מתמחה בתחום הקרקס (מופעים, סדנאות ופעילויות מותאמות) מורה לחנ"ג בתיכון רימון, מלמד חוגי ספורט קרקסי בכרכור.

"הסיפור שלי עם עולם הקרקס התחיל בגיל צעיר בטיול לאמסטרדם שבו נדהמתי מיכולתו המופלאה של להטוטן רחוב מקומי,
 שנים לאחר מכן תחום זה הפך לתחביב שהלך והתפתח עם השנים לתחום עיסוק עקרי,
במהלך השנים למדתי מגדולי המורים בארץ כמובן עם אין ספור שעות של תרגול מהנות בחצר הבית.
 העיסוק באומנויות הבמה ועבודה עם אנשים וילדים הם טבעיים בעבורי ואני נהנה מאוד לעשות שמח באירועים וגם ללמד ילדים ומבוגרים את סודות הג'אגלינג.
אני יודע שמעבר לכיף ומצחיק ומלהיב יש המון יתרונות שהם  הערך המוסף."

לקוחותיו של קרקס בגיל

בין לקוחותיו של קרקס בגיל נמנים מאות ילדים חמודים שזכו לקבל מופע קרקס ופעילות ג'אגלינג ליום ההולדת, מאות ישובים שזכו לקבל מופע 'קרקס בגיל' לקהילה וכמובן, מלונות, קניונים, מתנסים ועיריות בכל הארץ, אחרי 15 שנים של אירועים מעגל הלקוחות גדול מאוד. תרומה לקהילה: קרקס בגיל בנוסף נותן אירועים בהתנדבות לקבוצות של מפוני מלחמה, קהילות באזורי מצוקה, ילדים חולי סרטן ועוד.

השכלה

בוגר תואר ראשון בחינוך גופני ומורה ליוגה. בוגר לימודי יוגה תרפיה, ספורט טיפולי והתמחות בספורט לגיל הרך. בעל ניסיון רב שנים של עבודה עם ילדים בכל הגילאים במסגרות שונות. מתמחה בהוראת מיומנויות הקרקס לכל הגילאים.

למה ג'אגלינג?

למה ג'אגלינג? – הערך המוסף.
כיף, מצחיק וליצני, את זה כבר אמרנו. מעבר לכך עיסוק בלהטוטנות משפר מאוד את מערכת העצבים (קואורדינציה), יכולות מוטוריות משתפרות למשל זריקה ותפיסה, שליטה בכל יד בנפרד, שיווי משקל מורכב, ושילוב של יכולות מורכבות ביחד כמו למשל הליכה על חבית וזריקת אלות באותו זמן. מחקרים מוכיחים שעיסוק בג'אגלינג משפר יכולות לימודיות כמו קריאה וכתיבה, תנועות מסוימות כמו צורות של שמיניות מחדדות מאוד את הקשרים במוח. מעבר לזה ג'אגלינג תורם לכושר הגופני, לגמישות ולאלסטיות של המפרקים, לריכוז, לסבולת של השרירים וגם עוזר לנו להיות יותר נחושים יותר כדי להגיע למטרה שלנו.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?