סדנת גיבוש ארגונית

סדנת גיבוש ארגוני עם קרקס בגיל

-סדנת מנהלים-

סדנת גיבוש וכיף למבוגרים:

רקע

במשך שנים אני עוסק בתחום הפעילות הגופנית החוויתית בסגנון קרקסי, לילדים ומבוגרים – מתוך העיסוק נולדה סדנת גיבוש ארגוני, אשר מפגישה את המשתתפים עם עולם אומנויות הקרקס בדגש על פעילויות הדורשות בין היתר עבודת צוות, מנהיגות, מצוינות, יצירתיות ועמידה ביעדים.
סדנת הגיבוש מבוססת על מבחר גדול של תרגילים קרקסיים (אך פשוטים למדי) בהם נדרשים המשתתפים לתרגל באופן חוויתי ומהנה יכולות כגון שליטה במספר משימות בו זמנית, תכנון, לימוד והסקת מסקנות, עבודת צוות, שיתוף פעולה עם אחרים וכד'.
ניתן לבצע התאמה ייחודית של סדנת הגיבוש למטרות הארגוניות על ידי בחירת תרגילים שממוקדים בערכים או יכולות, הרכב הקבוצה, תפקידים שיוטלו על עובדים מסוימים וכד'.

מטרות 

המטרות העיקריות אליהן אנו שואפים בסדנה הזו הן: שיפור של מיומנויות יום-יום כגון, תקשורת בין אישית (מילולית או אחרת), עבודת צוות ומנהיגות, חשיבה יצירתית, הפקת לקחים ושיפור מתמיד, ריכוז-מיקוד-העצמה אישית. נשיג את המטרות האלו בצורה כיפית, מצחיקה, מקורית וקרקסית.

* התרגילים מתבצעים בהרכב של זוגות וקבוצות, מומלץ לחלק מראש את המשתתפים באופן שמתייחס ליחסי העבודה הרצויים בחברה, כך לדוגמא רצוי לבצע את החלוקה בצורה שתשתלב בין עובדים במחלקות שונות ע"מ לקדם את שיתוף הפעולה בין צוות השיווק לצוות המכירות או לייצור גיבוש בין הטכנאים לאנשי השיווק.
* במידת הצורך ניתן לבקש להתמקד בנושא הלימודי, לתת לאנשים יותר בסיס כך שיוכלו להתאמן בבית ולהגיע ללהטט 3 כדורים ללא תסכול, חשוב לציין – אם מתמקדים בפן הלימודי מזניחים מעט את הפן הגיבושי.


לו"ז

המשך המומלץ של סדנת הגיבוש הוא כשעה וחצי (כמובן שניתן לשנות להתאים לפי הצורך).

*הסדנה מתחילה בעבודה אישית (לימוד להטוטי כדור אחד), לאחר מכן עבודה בזוגות ולבסוף עבודה קבוצתית

20 דקות – עבודה אישית (כל אחד לבדו) במטרה לשפר מיקוד, ריכוז והעצמה אישית תוך תרגול תגובה מהירה למצבים משתנים. בשלב זה נשתמש  בכדורי הג'אגלינג נעבוד בהתחלה עם כדור אחד, נעבור לשניים וגם נלמד איך מלהטטים 3 כדורים. זה הוא החלק הלימודי.

20 דקות – מעבר לעבודה בזוגות – שיפור מיומנויות תקשורת מילוליות ושאינן מילוליות, עבודת צוות וחלוקת תפקידים. בשלב זה נעבוד בין היתר עם כדורי הג'אגלינג, אלות ומקלות. כשהשיא יהיה עבודה עם נדנדת שיווי משקל זוגית.

20 דקות – עבודה בקבוצות קטנות, המטרה העיקרית היא עבודת צוות + הפקת לקחים ושיפור- נקיים טורנירים תחרותיים בין שלשות בכמה מקצים שונים. משחק כוכב הכדורים, מעגל מקלות ועוד. בשלב זה נשתמש ב'רב-קבקב', קביים קטנים או גדולים וכדורים.

25 דקות – עבודה בשתי קבוצות גדולות. המטרה העיקרית היא יצירתיות – 'חשיבה מחוץ לקופסא'

משחקים תחרותיים בין שתי קבוצות.

– תולעת עם כדור.

– מרוץ שליחים עם רב-קבקב ועם קביים

– תחרות החלפת מקום על קורה.

– משחק 'החזק ככל שביכולתך' עם כדורים ואלות + משחק התולעת עם כדור.

 סיכום הסדנה + אפשרות (על בסיס תקציב) לחלוקת סט כדורים לכל משתתף.

תיאור מפורט של התרגילים עם היקש לחיים

*את הלוז המפורט אשמח לשלוח באופן פרטי 

סדנת גיבוש ארגונית עם גיל אינלנדר – כיף גדול עם ערך מוסף
למי מתאימה סדנת גיבוש ארגונית?
סדנת מנהלים
לצוותים מקצועיים
למורים ומחנכים
לבני נוער, מדצים וש"שנים
לקבוצות נשים או גברים
לאנשים עם צרכים מיוחדים
ניתן לסיים את הפעילות במופע ג'אגלינג כדורים קצר

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?