להטוטי דיאבלו

דיאבלו - כל מה שרצית לדעת

להטוטי דיאבלו

איזה חברות כיום מייצרות דיאבלו:
חברות אירופאיות: הנריס (גרמניה), פליי (אילטיה), בבש (שוויץ), ג'אגל-דרים(אנגליה)
חברות יפניות: סנדייה, טיאבולו
*חשוב לציין שיש לא מעט חנויות צעצועים שמוכרות דיאבלו ממש בזול, מדובר באיכות סינית מהרמה הגרועה ביותר, גם נשברים מאוד מהר, גם לא מתאימים למשחק ולכן הילד יהיה מתוסכל מאוד מהר ויעזוב את זה, גם מגיעים עם מקלות וחוט שלא מתאימים לסיבוב דיאבלו, בקיצור, זבל שלא כדאי לשלם עליו שקל. דיאבלו איכותי, שלא נשבר וכיף ללמוד איתו עולה בסביבות ה-100שח ומעלה.
מה מומלץ ולמי:
באופן כללי אני מאוד ממליץ לקנות דיאבלו עם מיסב (ציר מסתובב), יש לו יותר יתרונות מחסרונות,
היתרונות: מסתובב מהר יותר, נשאר יותר זמן בסיבוב, אפשר לעשות יותר תרגילי סלייד ותפיסת ציר עם האצבעות.
החסרונות: פחות עמיד למעיכות (לכן חשוב לא למחוץ אותו בתיק או לשים טבעות פנימיות לשמירה על העיגול), אי-אפשר לעשות מעלית משום סוג.
* בדיאבלו עם מיסב צירך לדעת איזה צד של הדיאבלו יהיה בצד שלך ואיזה צד ממול (לרוב זה מסומן בשחור/לבן/אדום) זה משנה אם אתה מסובב בימין או ביד שמאל.

למתחילים עד גיל 8 הייתי ממליץ לקנות דיאבלו קל עם ציר מסתובב, למשל, דיאבלו חוץ מיסב או דיאבלו ג'אגל-דרים מיסב, למתחילים בוגרים יותר או מבוגרים הייתי ממליץ לקנות את הדיאבלו הטוב ביותר שהתקציב שלהם יכול להשיג, בדיאבלו חשוב לזכור, ככל שהדיאבלו איכותי יותר ככה יותר קל ללמוד לשחק איתו, יותר קל לשמור אותו בסיבוב הרבה זמן, הוא יותר יציב ומאוזן ולכן לא כדאי לקמץ, תמיד יש את העניין שקונים לילד מתנה ולא יודעים אם הוא ישקיע בזה ולא רוצים לשים על זה 300שח, אני מבין את זה ולאנשים אלו אני מציע ללכת על דיאבלו חוף מיסב שעולה 150שח או אפילו דיאבלו חוף רגיל שעולה 100שח למרות שהוא פחות מהיר. 
מי שאוהב לעשות תרגילי מעלית/ מעלית כפולה וכו' חייב לשחק עם דיאבלו ציר רגיל, אני ממליץ על טיאבלו או פינס (תוצרת הנריס) שהם דיאבלואים כבדים ויציבים מאוד או דיאבלו ויז'ן ציר רחב שהוא דיאבלו טוב ולא כבד וזה גם מקל על תרגיל מעלית.

מקלות לדיאבלו

3 סוגי מקלות עיקריים
1- מקלות עץ 15שח
2- מקלות אלומניום 100שח
3- מקלות קרבון / פחם 140שח
כמובן שהמקלות פחם הכי טובים, הכי נוחים לביצוע תרגילים מורכבים והיחידים לדעתי שמתאימים ללימוד שני דיאבלואים, החיסרון העיקרי במקלות אלומניום הוא שהחוט מתחבר בקצה של המקל ולא בבסיס, מה שגורם להרבה יותר קריעת חוט ולפעמים הקשר בקצה המקל נתפס בחוט בזמן תרגילים מסויימים מה שדי מפריע לדעתי. חוץ מזה המקלות אלומניום מאוד חזקים וקלים.
למי שרק רוצה ללמוד לסובב, להקפיץ ותפוס שיקנה מקלות עץ, אין סיבה להשקיע יותר מזה, הרבה פעמים הורים באים אלי ורוצים לקנות משהו טוב ולא להשקיע ישר הרבה כסף כי לא בטוחים שהילד שלהם יתמיד וילמד את הכלי, במצבים כאלו אני ממליץ לקנות דיאבלו איכותי ומקלות עץ בהתנייה שאם הילד יתמיד וילמד הוא יקבל בעתיד מקלות אלומניום או פחם כדי להמשיך להתקדם לתרגילים מורכבים יותר.
במעמד הקנייה אני לרוב גם נותן הסבר קצר עם אופן הסיבוב ההתחלתי, בסיס של זריקה ותפיסה ואיך לשמור על הדיאבלו והחוט, יש אפשרות להגיע אלי כל כמה זמן לשיעור פרטי של חצי שעה, לקבל טיפים ושיעורי בית ולהמשיך להתאמן בבית. עלות שיעור פרטי היא 60שח לחצי שעה.
אני משתמש במופעי ג'אגלינג שלי בדיאבלו מסוג סנדייה מיסב משולש ומאוד ממליץ עליו, למרות שזה הדיאבלו הכי טוב והכי יקר שיש.

מורה לדיאבלו - שיעורי דיאבלו פרטיים

גיל אינלנדר, מורה לג'אגלינג מתמחה בתרגילי דיאבלו, כדורים, מקלות ועוד אביזרי ג'אגלינג מוכרים. למה כדאי לבוא ללמוד ממורה? תרגילי דיאבלו בחלקם הם תרגילים די מורכבים להבנה ולפעמים מאוד קשה ללמוד אותם מסרטונים באינטרנט, לפעמים רואים סרטון של תרגיל שמאוד רוצים ללמוד אבל לא מצליחים להבין איך עושים את זה, לפעמים יש תרגיל שראיתם מישהו עושה ואתם לא מצליחים למצוא סרטון שמלמד איך לעשות אותו, בשביל זה יש מורה פרטי לדיאבלו, שיעורים פרטיים לדיאבלו לא חייבים להיות שיעורים על בסיס קבוע, אפשר לבוא, ללמוד שניים-שלושה תרגילים וללכת להתאמן עליהם בבית, רק אחרי שלמדתם את כל התרגילים ממש טוב תחזרו לעוד שיעור. אני באופן אישי למדתי חלק מהתרגילים ממורה פרטי לדיאבלו וחלק מסרטונים באינטרנט, חלק מהכיף שלבוא וללמוד ממורה פרטי זה ממש לראות אותו מבצע את התרגיל ולהבין יותר טוב איך עושים ולראות שזה אפשרי, מורה טוב לדיאבלו יכול גם לראות אם יש בעיה באופן ביצוע התרגיל ולתקן (לפעמים לא מצליחים כי מבצעים בצורה לא נכונה וזה מתסכל) תיקון קטן של מורה מיומן חוסך המון תסכול וייאוש. ניתן גם ללמוד איך להתחיל ללהטט עם שני דיאבלואים. במעמד השיעור ניתן גם לרכוש דיאבלו חדש או מקלות חדשים לדיאבלו, מי שמתאמן בצורה רצינית עם תרגילי דיאבלו כדאי מאוד שיהיו לו גם מקלות אלומניום/פחם וגם דיאבלו איכותי (עדיפות על דיאבלו מיסב/ציר מסתובב) עלות שיעור פרטי או לכמה ילדים היא 100שח+מעמ לשיעור של 45 דקות.

סרטוני לימוד להטוטי דיאבלו

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?