הפעלה ליום הולדת קרקסי

פעילות ליום הולדת קרקס

יום הולדת קרקסי – כל הכיף שאפשר לחשוב עליו באירוע אחד!!
מה כוללת ההפעלה הקרקסית ליום הולדת?
יום ההולדת מחולק לשלושה שלבים, משך האירוע הכללי הוא כשעתיים.
יום הולדת 'קלסי' – גילאי 4-8
1- סדנת ג'אגלינג – התנסות באביזרים, בסדנה נחשפים הילדים למגוון אביזרי ג'אגלינג כמו למשל מקל פרח, מקל עם צלחת, מקל עם סרט, כדורים, הולה-הופ, יו-יו מקצועי, דיאבלו מקצועי, פויזים ועוד אביזרי שיווי משקל המפוזרים על הקרקע.
2- מופע ג'אגלינג –  אחרי כחצי שעה של פעילות בסדנה, הילדים הוציאו אנרגיות ומוכנים לשבת למופע מצחיק של קרקס וליצנות, המופע הוא בעצם הצגה ליצנית אשר הבסיס הוא השליטה באביזרי הג'אגלינג הרבים מאוד אותם נראה במהלך המופע. למה המופע הוא בעצם 'הצגה' – מפני שהמופע כולל סיפור עם עלילה והתרחשויות, כך כיף יותר לילדים לעקוב אחרי המתרחש ולהבין את החיבור בין קטע לקטע. המופע הוא גם ההזדמנות לתת במה לילד היום הולדת, הוא מוזמן כמה וכמה פעמים להיות העוזר ומשתתף בסיטואציות מצחיקות.
*בסוף המופע יש טקס יום הולדת, בטקס יברכו החברים את ילד היום הולדת, ירימו אותו על הכיסא, ונערוך לו טקס עם העוגה.
3- השלב האחרון של יום ההולדת מתרחש במקביל להפסקת האוכל, לרוב מזמינים למשל פיצות אותן מחלקים מיד בסוף טקס יום ההולדת, במקביל הילדים יקבלו בלונים בצורות, (פיל קוף, כלב, חרב, אקדח, לב, פרח ועוד צורות יפות ובצבעים לפי בחירת הלדים).
 
יום הולדת 'בוגרים' (גילאי 9-12)
1- נתחיל בסדנה ליצירת כדורי ג'אגלינג, בסדנה זו הילדים יחד עם המפעיל יכינו 2 כדורים לכל אחד, את הכדורים הם מקבלים בתור מתנה ליום ההולדת, את הסדנה מתחילים כבר מהילד הראשון שמגיע וכך לא צריך לחכות לכולם, הכי טוב שבאים בטפטופים וכך אין לחץ להכין מהר.
2- סדנת ג'אגלינג + הליכה על קביים:  כעבור כ-20 דקות, כשכבר כל הילדים הגיעו וקיבלו את הכדורים שלהם נושיב אותם על מחצלות ונערוך הסבר והדגמה על האביזרים, בהסבר נכלול גם הדגמה על אופן ההליכה על הקביים ובמידת האפשר אשלב גם סדנה להליכה על חבל.
*תחילת פעילות בסדנה במשך של כשעה.
3- מופע אש לסיכום – מופע אש קצר עם קצת הומור והרבה טכניקה.
*בסוף המופע נקיים טקס יום הולדת עם ברכות ועוגה ואז – הביתה..

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?