חוגי ספורט לילדים פרדס חנה כרכור

חוגי הספורט של גיל בכרכור

חוגי הספורט של גיל בכרכור מתחלקים לכמה חוגים:
1- חוג ספורט טיפולי, חוג זה מיועד לקבוצות גיל שונות לפי ביקוש, הילדים שמתאימים לחוג זה הם ילדים עם צרכים מיוחדים, סרבול מוטורי, חוסר ביטחון עצמי, ילד נמנע, ילד חרדתי, משקל עודף, בעיות התנהגות ועוד, מה מיוחד בספורט הטיפולי:
הרווח של ילד שמתמיד במהלך השנה בחוג הוא רווח משולש:
– הפן הרגשי (והחשוב ביותר): התנסויות וחוויות למידה והצלחה שחווה הילד במהלך החוג הם הבסיס לתחושת המסוגלות של הילד, כאן הביטחון העצמי שלו גדל והוא משפיע על כל תחומי החיים.
– הפן החברתי, חוגים אלו מתקיימים במתכונת של קבוצות קטנות של כ-4 ילדים, הרבה משימות בחוג הן משימות חברתיות, דורשות שיטוף פעולה ועזרה בין חברים, תרגילי מסירות, תופסות ועוד משחקים מהנים בהם הילד תלוי בחבריו. כישוריו החברתיים מתפתחים וזה רווח גדול מאוד.
– הפן הגופני, הכלי שבו מתנהל החוג הוא הכלי הפיזי, תרגילי קפיצות, שיווי משקל, קורדינציה וכושר גופני כל אלו משתפרים פלאים אצל ילדי החוג במהלך השנה, הילד רוכש מיומנויות חדשות ומפתח עצמאות בכל הנוגע ליכולותיו ולגופו, שיפור זה בגיל צעיר ישפיע לכל החיים.
2- חוג ספורט לילדים רגילים / חוג ספורט אתגרי,  חוג זה מתקיים בחצר הנהדרת של גיל בכרכור בחוג זה לומדים הילדים מיומנויות ספורטיביות בסיסיות ומתקדמות כמו קפיצה בחבל, הליכה על קורה, מעבר מסלול מכשולים, תרגילי תזמון תנועה ומשחקי חברה. חוג זה מתנהל בגישה חינוכית, מעצימה התורמת לכל ילד באופן אישי.
3- חוג ג'אגלינג לילדי פרדס חנה כרכור, חוג זה הוא חוג ממוקד אמנויות הקרקס, לימוד ג'אגלינג בכל הכלים.
החוג מיועד לילדי בית הספר ומתנהל בצורה של חימום – עבודה על כלי מסויים (כל כמה מפגשים עובדים על אביזר, לומדים להכיר אותו בצורה בסיסית ואז עוברים לאביזר חדש) – זמן חופשי ממוקד (כל ילד מתבקש לבחור אביזר שבו הוא רוצה להתפתח ועל אביזר זה יתמקד הלימוד בבית ובזמן החופשי בסוף החוג. לימוד ג'אגלינג מעשיר את עולמו של הילד, מפתח מאוד את יכולות הקורדימנציה שלו ותורם רבות ליכולות האקדמיות שלו, לימוד חשבון, קריאה וכתיבה וכל יכולת החשיבה של הילד משתפרת בזכות לימוד הג'אגלינג, אני מאמין שלהרבה ילדים לימוד ג'אגלינג יכול לעשות הרבה טוב גם בפן החברתי, למשל ילד שמעולה עם דיאבלו ומתאמן בבית הספר כל הילדים מתרשמים ממנו ומתייחסים אליו כאל ילד תותח.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?