יום הולדת ג′אגלינג בחיפה

יום הולדת קרקסי בחיפה והסביבה

גיל אינלנדר, להטוטן מקצועי – מתמחה בהפעלת ימי הולדת בסגנון ג'אגלינג וקרקס, יום ההולדת בהפעלת גיל הוא אירוע מתוקתק, מרשים, מושקע עד אחרון הפרטים ופשוט מושלם.
לאיזה גיל מתאים יום הולדת קרקס בחיפה?
4-8 – יום הולדת קלסי
1- סדנת ג'אגלינג – החלק הפעיל, חצי שעה של פעילות חופשית במגוון אביזרים יפים מאוד, הפעילות בליווי מוזיקה מדליקה, בהדרכת מפעיל מקצועי ובזרימה חופשית (בניגוד לשיעור בבית הספר או חוג). איזה אביזרים נראה בסדנה? אביזרי הג'אגלינג המוכרים והאהובים (כדורים, אלות, צלחות מסתובבות, חישוקים, מקל סרט, מקל פרח, מקל איזון, מקל קסם, דיאבלו, פויזים ועוד) לצד אביזרים מיוחדים, מקוריים כגון – ליצן קליעה למטרה, מתקני שיווי משקל חמודים מעץ מלא, צעצועי עץ לקורדינציה, קנדמה, מחזיר כדורי רגל ועוד.
אורך הסדנה הוא כחצי שעה ומתחיל ברגע תחילת היום הולדת.
2- מופע ג'אגלינג מיוחד ליום הולדת
אורך המופע 45 דקות, המופע מאוד מצחיק, משלב את ילדי היום הולדת, נראה שימוש מקצועי באביזרי הג'אגלינג המוכרים והלא מוכרים.
המופע הוא לב היום הולדת! הוא מופע מאוד מושקע, ויזואלי, הומוריסטי ומקורי.
בסוף המופע נקיים טקס יום הולדת עם ברכות במיקרופון, הרמה על הכיסא ועוגה. (יש גם שירי יום הולדת)
3- סדנה לבחירה או מופע אש:
סדנת בלונים – המפעיל עושה לכל הילדים בלוני צורות (קוף, תוכי, לב, חרב וכו') כל ילד בוחר צורה וצבע.
סדנת יצירת כדורי ג'אגלינג – בטכניקה פשוטה מאוד נכין יחד כדורי ג'אגלינג משקיות עם חול ובלונים גזורים, כל ילד מקבל שני כדורים בצבעים שהוא מרכיב.
מופע אש – רבע שעה של מופע ג'אגלינג אש מרהיב, מופע טכני, מלווה במוזיקה אלקטרונית קצבית. (מומלץ!!) מגבלות המופע – חושך (עדיף) מקום בחוץ (חובה).

למה כדאי להזמין מופע ג'אגלינג ליום הולדת?

הרבה הורים מתלבטים איזו פעילות תהיה הכי מתאימה או הכי מוצלת עבור יום ההולדת של הילד או הילדה שלהם, אני מאמין שלא כל שנה חייבים להזמין הפעלה / מופע יקר ליום ההולדת אבל זה מאוד נחמד לפחות פעם או פעמיים בילדות של הילד כן לעשות משהו מיוחד, להביא אמן כלשהו שייתן ערך מוסף לילדים אפילו אם הערך המוסף הוא המון הומור וכיף.

יש המון אפשרויות וגם לא מעט אמנים מוכשרים שישמחו להגיע (קוסמים, להטוטנים, ליצנית, מפעילות, פעילויות בנושאים שונים כמו אוכל, ספורט כלשהו, מתנפחים, חיות ועוד המון רעיונות).

איך לבחור מה הכי מתאים לילד שלי?

ראשית כל צריך להתחשב בגיל הילד, יש פעילויות שמותאמות באופן ברור לצעירים (גילאי 2-3) כמו למשל מתנפחי מים או מתנפחים רגילים, או פעילות חיות עם ארנבים ותוכי, יש פעילויות מותאמות לגילאי הגן הצעיר 3-4 כמו למשל, ליצנית, אמן בלונים או מתנפחים גדולים יותר, בועות סבון ויש פעילויות לגילאי גן בוגר 5-6, פה כבר האפשרויות נפתחות למגוון מאוד גדול (מופעי ג'אגלינג, קוסמים, פעילות כדורגל, משחקי שטח, הפעלות עם שוקולד ועוד אין ספור רעיונות.

שנית כל, מה לגבי המגדר של הילד/ה, יש פעילויות שבנויות להתאים לקבוצת הבנים בלבד או לקבוצת הבנות, למשל, יום הולדת נסיכות לעומת יום הולדת כדורגל.

והכי חשוב, מה הילד שלי אוהב, במידה ויש לילד שלי העדפה כלשהי או תחומי עניין שהוא מתחיל לפתח כדאי מאוד להתאים את הסגנון לילד שחוגג ככה שזה ישמח אותו כמה שיותר. במידה והילד לא ממש מכיר/ מתעניין בתחומים שיכולים להתאים ליום הולדת הייתי בוחר כמה אפשרויות שלדעתי בתור הורה יתאימו לו (ולתקציב שלי) ונותן לו לבחור, זה מקסים שהילד מקבל את הכוח לבחור במצבים מסויימים בין כמה אפשרויות שמבחינת ההורים כולן בסדר.

פעילות ג'אגלינג ביום הולדת

 בתחום שלי (מופעי ג'אגלינג) יש פעילות מותאמת לימי הולדת, הפעילות הקלסית כוללת הפעלה בסדנת ג'אגלינג בתור פתיח קליל וקבלת פנים (הילדים משחקים חופשי עם כל האביזרים עד שכולם מגיעים), לאחר מכן לרוב יש הפסקת כיבוד ומיד מתחיל המופע המרכזי (45 דק'), במופע יש הזדמנות להזמין את ילד/ת יום ההולדת להיות מתנדב/ת מהקהל וככה לתת לו/ה את תשומת הלב המרכזית, בסוף המופע יש טקס יום הולדת קליל עם ברכות במיקרופון, הרמה על הכיסא וטקס עוגה ולסיום יש חלק מותאם אישית לפי התנאים ובחירת הילד / ההורים (האפשרויות הן: מופע אש / בלוני צורות / בועות סבון).

למה דווקא פעילות ג'אגלינג?

  • מתאים לבנים ובנות באותה מידה ולכן אפשר להזמין את כל החברים מבלי להדיר קבוצה מסוימת.
  • מתאים לקבוצה קטנה או גדולה של ילדים.
  • המופע מתאים לטווח די גדול של גילאים (4-9) ואת הפעילות אפשר להתאים לפי הגיל, למשל במקום סדנת ג'אגלינג אפשר לעשות סדנת בועות בהתחלה ובסוף בלוני צורות.
  • המופע מאוד מצחיק ומשמח.
  • הפעילות משלב גם חלק פעיל וגם חלק של צפייה והנאה ממופע.
  • כולם אוהבים לראות קרקס.

יום הולדת 9-13 – לבוגרים
1- סדנת יצירת כדורי ג'אגלינג
20 דקות
2- הסבר על הסדנה מלווה בהדגמות
-הסדנת כוללת הליכה על קביים, על חבל ועוד מגוון אביזרים מיוחדים והיא לב היום הולדת
אורך- כשעה
3- טקס יום הולדת + מופע אש באורך של כרבע שעה.
משך כללי הוא כשעתיים

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?