יום הולדת להטוטים

גיל - קרקס בגיל - מפעיל ימי הולדת להטוטים

ביום הולדת להטוטים עם קרקס בגיל אנחנו מקבלים שילוב מנצח של הפעלה, מופע ומתנה. פרוט על כל שלושת השלבים:

שלב א'- סדנת להטוטים: בסדנה זו מתנסים הילדים ומשחקים במגוון אביזרים מעולם הלהטוטים כמו למשל כדורים, חישוקים, מקלות (פרח, איזון, סיבוב, סטאף ועוד) צלחות מסתובבות, מתקני שיווי משקל ועוד ועוד דברים מעניינים המתאימים לילדים בכל מני גילאים (4-ומעלה) הסדנה מתחיל כבר בתחילת האירוע כך שלא צריך להמתין לכל הילדים על מנת להתחיל, יש מוזיקה מגניבה ברקע ולהטוטן מקצועי מסתובב בין הילדים, מסביר, עוזר ומדגים. בזמן זה ההתנהלות מתבצעת בסגנון חופשי, כלומר כל ילד בוחר עם איזה אביזר הוא משחק ויכול להחליט לבחור אביזר אחר מתי שבא לו, זה פוטר את עניין ה'להשטלט' על הילדים כי הם כולם עשוקים בסדנה בצורה ספונטנית, ישנם גם אביזרים פשוטים שלא דורשים מיומנות כלל כמו למשל מקל סרט או צלחות מסתובבות. זמן הסדנה הוא חצי שעה.

שלב ב'- מופע להטוטים: בסוף הסדנה מקבלים הילדים זמן להתכבד בכיבוד קל (באחריות ההורים) וניגשים לשבת על המחצלות למופע, המופע באורך 45 דקות, הוא משלב הומור ליצני, משחק והמון להטוטים למשל, להטוטי חרבות, רכיבה על חד-אופן, להטוטי כדורים, מטפחות, מגדל כיסאות על הסנטר ועוד להטוטים יפים ומפתיאים בשילוב סיפור מצחיק המלווה את המופע בצורה שעוזרת לילדים להתחבר ומחזיק אותם בעניינים. המופע כמו כן הוא ההזדמנות להזמין את ילד היום- הולדת להיות עוזר ולתת לו קצת מרכזיות האירוע.

בסוף המופע יש טקס יום הולדת הכולל – ברכות מחברים במיקרופון, הרמה על הכיסא ועוגה. הטקס מלווה במוזיקת יום הולדת מסורתית. שלב ג' – יצירת בלוני צורות (כל ילד בוחר צורה וצבע מתוך מגוון גדול) או יצירת כדורי ג'אגלינג (כל ילד מכין 2 כדורי ג'אגלינג מבלונים ושקיות קטנות עם חול המוכנות מבעוד מועד)

* כל האירוע מלווה במוזיקה, ניתן גם לקיים בחוץ עם בידורית נטענת.
* יש ביטוח לילדים
* יש מחצלות ושולחן.
* אפשר לקיים את האירוע לכמה ילדים יחד וזה לא משנה את המחיר.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?