יום הולדת עם גיל הליצן

מופע הליצנות של גיל - ימי הולדת ושמחות בכיף

המופע של קרקס בגיל משלב ג'אגלינג, ליצנות וסיפור שהופך את המופע להצגה מהנה מאוד, המופע ויום ההולדת מיועדים לילדים בגילאי 4 ומעלה ולא לפעוטות
יום ההולדת הוא בסגנון ג'אגלינג ועולם הקרקס (כל הילדים אוהבים את ליצני הקרקס..), מה כולל בעצם יום הולדת בסגנון קרקסי?
יום הולדת קרקסי 'קלסי': מיועד לגילאי 4 עד 8
1- סדנת ג'אגלינג – החלק הפעיל, התנסות באביזרי הג'אגלינג, הילדים פולעים ומתנסים בשלל אביזרים הדורשים קורדינציה, שיווי משקל ומאתגרים את הילדים להמשיך ולנסות, דוגמא לאביזרים: מקל פרח, מקל עם צלחת מסתובבת, דיאבלו, כדורים, חישוקים ועוד לצד מתקני שיווי משקל ייחודיים ומקוריים ל'קרקס בגיל'.
2- הפסקת כיבוד קל ומופע ליצנות, ג'אגלינג ואש. אורך המופע הוא כארבעים וחמש דקות, וכולל שימוש מלהיב באביזרים המון בדיחות, צחוקים וכיף. במהלך המופע מוזמן בכמה וכמה פעמים ילד יום ההולדת לעלות ולהיות עוזר, נוצרות סיטואציות מבדרות וחמודות ביותר והילד השמחה מקבל את מרכז הבמה. בסוף המופע במידת האפשר נראה כמה להטוטי אש וזיקוקים ומיד בסוף המופע נקיים טקס יום הולדת נחמד, הטקס כולל ברכות במיקרופון, הרמה על כיסא (כמיטב המסורת) ועוגה.
3- בסוף המופע והטקס הילדים לרוב מקבלים ארוחה (פיצות, נקניקיות או משהו בריא אחר…) ובמקביל אני מכין לכל ילד בלוני צורות, הילדים מאוד אוהבים פיסול בבלונים, הילדים יכולים לבחור צבע וצורה מתוך מגוון אפשרויות יפות המתאימות גם לבנים וגם לבנות, למשל לב, פרח, כתר, חרב, אקדח, כלב, תוכי, קוף, אריה ועוד.

יום הולדת קרקסי 'בוגרים':
1- סדנה ליצירת כדורי ג'אגלינג, כל ילד שמגיע מכין יחד איתי 2 כדורי ג'אגלינג (אותם הוא מקבל בתור מתנה קרקסית הביתה בסוף האירוע), הילדים בוחרים את צבעי הכדורים (כל כדור בשני צבעים), ועוזרים לי להכניס שקיות מלאות בכמות שווה של חול לתוך בלון גזור צואר ואז לתוך עוד בלון גזור צואר, כך נוצר כדור יחסית חזק, קצת דומה למר גמיש (מר גמיש עושים עם קמח ואני מכין את הכדורים עם חול).
2- הסבר על הסדנה + על הליכה על הקביים, בזמן ההסבר נראה כמה הדגמות מאוד יפות על האביזרים אך עם זאת ההסבר תמציתי וקליל כי הילדים כבר להוטים להתחיל בסדנה, תחילת הפעילות בסדנה מיד בסוף ההסבר, הילדים מתנסים בהליכה על קביים מיוחדים, קביים אשר קושרים לקרסוליים ולשוקיים, הילד הולך בעזרת חבר או מבוגר התומך. הילדים מאוד מתלהבים ללכת על הקביים והחוויה מאוד חזקה עבורם.
3- מופע ג'אגלינג ואז קצר, כ-15 דקות של מופע טכני מרשים ומייד בסופו טקס יום ההולדת הכולל ברכות במיקרופון ועוגה.
משך שני ימי ההולדת הוא כשעתיים.
ציוד נלווה:
בידורית (אם צריך אז בידורית נטענת).
מחצלות
שולחן עם מפה

דרישות טכניות:
תקרה גבוהה כמה שניתן
מקום רחב ידיים כמה שניתן
מקום ישר ולא מדרוני
מקום שניתן להרעיש בו עם מוזיקה וילדים
*בכל מקרה אני מסתדר עם מה שיש, הדרישות הן כדי להגיע לטוב ביותר שאפשר.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?