להטוטנים ליום הולדת

יום הולדת להטוטים עם 'קרקס בגיל'

מחפשים רעיון יצירתי להפעלה ליום הולדת? 
יום הולדת להטוטים, הפעלה ליום ההולדת המשלבת פעילות איכותית עם ערך מוסף, מופע מרהיב ומצחיק והפתעה לכל ילד.
מה הוא ערך מוסף?
נתחיל את האירוע עם מגוון אביזרי ג'אגלינג בחלק שנקרא סדנת להטוטים השימוש באביזרים והחשיפה אליהם מגרה את הילדים לפעול, להתנסות וללמוד את השימוש באביזרים אלו, בעזרת להטוטן מקצועי הילדים מתחברים במהרה ובקלות לפעילות. שימוש באביזרים שבסדנת הלהטוטים תורם בין היתר לשיפור הריכוז של הילדים, לשקט הנפשי שלהם, הקורדינציה משתפרת, ואיכות התנועה שלהם נהיית טובה יותר. שימוש באביזרים משלב מיומנויות מוטוריות כגון, שיווי משקל (למשל הליכה על קורה, התייצבות על נדנדות עמידה קטנות והליכה על גליל), קורדינצית עין-יד (למשל כל האביזרים שזורקים ותופסים בידיים – כדורים, אלות, מטפחות ועוד) המיומנות היא לא רק ללמוד לתפוס אלא יותר חשוב – ללמוד לזרוק. מוטוריקה עדינה (למשל ללמוד לסובב צלחת על מקל, או להכניס ג'ולה בתוך מבוך לאמצע המטקה).
איך בוחרים להטוטנים ליום הולדת?
ראשית מומלץ לראות סרטונים של המופע והסדנה, להתרשם מהסגנון, לראות אם המופע מתאים לתווך הגילאים של הילד שלכם.
שנית, לדבר עם הלהטוטן יום הולדת ולבדוק איתו אם הוא פנוי בתאריך, אם המקום שייעדתם לאירוע מתאים בכלל לצרכים שלו, לשאול לגבי המופע (ישנם להטוטני יום הולדת שעושים מופע אש קצר בלבד – מתאים לילדים מעל גיל 9 וישנם להטוטים שעושים מופע ג'אגלינג ארוך, מושקע עם הומור ומגוון אביזרים). לגבי המופע, במידה ומדובר ביום – הולדת לילדים צעירים – חשוב מאוד שהמופע ישלב הומור ויהיה לפחות חצי שעה-45 דקות אורך מפני שהילדים הצעירים לרוב לא מחזיקים זמן רב בפעילות בסדנת להטוטים (מספיק להם חצי שעה). לעומת זאת לילדים הבוגרים, מגיל 9 – 10 ומעלה מומלץ שהמופע יהיה קצר יותר ויהיה מורכב בעיקר מלהטוטי אש ומספר מצומצם של קטעים מרשימים ושעיקר האירוע יהיה סביב הסדנה, מומלץ לשלב בסדנה יצירת כדורי ג'אגלינג והליכה על קביים.
ישנם הרבה הורים שרוצים לדעת איך ומתי יבוא לידי ביטוי המרכזיות של ילדיהם ביום ההולדת, ובכן, ביום הולדת הלהטוטים עם קרקס בגיל ילד היום הולדת מוזמן להיות עוזר בכמה קטעים מצחיקים במהלך המופע (במידה והילד ביישן, או מתרגש מדי כדי לעלות הוא מקבל את זכות הבחירה לבחור ילד מתנדב אחר מהקהל) בנוסף לכך מיד בסוף המופע נקיים טקס יום הולדת שבו מברכים את הילד ומרימים אותו על הכיסא ומסיימים עם טקס העוגה הקצר.
למה המתכונת של יום הולדת להטוטים כל כך מוצלחת?
השילוב בין פעילות אקטיבית בה הילדים מוציאים אנרגיה ועם זאת מתנסים באותם אביזרים שתכף יראו במופע יחד עם המופע עצמו (לילדים יותר קל לשבת 40 דקות אחרי ששיחקו ופרקו קצת אנרגיות) שהוא בעצם שילוב של מופע קרקס עם ליצנות מודרנית וקטעים של בחירת מתנדבים מהקהל, לאחר מכן טקס יום הולדת בהנחייה מקצועית ורגישה עם המון ניסיון וכמובן שלסיום כל ילד מקבל בלון בצורה לפני בחירת צבע וצורה בתור הפתעה ומתנה הביתה.
לסיכום, יום הולדת בשלושה שלבים:
גילאי 4-8:
1- סדנת להטוטים
2- מופע 45 דקות, מצחיק ומרהיב + טקס יום הולדת.
3- בלוני צורות או יצירת כדורי ג'אגלינג.
משך: שעתיים
גילאי 9-14:
1- יצירת כדורי ג'אגלינג
2- הסבר על הסדנת להטוטים, הסבר מלווה בהדגמות ובשילוב ילדי היום הולדת.
3- מופע אש 10 דקות + ברכות לילד יום ההולדת ועוגה.
משך: שעתיים.

תוספות ליום הולדת:
קבלת פנים על קביים
מאפרת פנים בקבלת פנים
סדנת הליכה על קביים
סדנת הליכה על חבל (אפשרי רק עם עצים במקום)

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?