מופעים לילדים בצפון

מופעים לילדים בצפון עם קרקס בגיל

המופעים של קרקס בגיל – כיף, צחוקים, ובידור לכל המשפחה. מופע נייד בכל הארץ ובעיקר באזור צפון הארץ והשרון.

לאיזה אירועים מתאים המופע?

חגים במושבים, קיבוצים ומתנ"סים, מסיבות סוף שנה, תחילת שנה בגן בבית הספר ובמרכזי הילדים, מופע אש ליום הפוך (מופע לילי), מופע ג'אגלינג ליום הולדת, פסטיבלים עם ילדים, מסיבות טבע, מופע קרקס לגנים במהלך השנה או בקיץ בתקופת הקייטנה – קייטנות לכל הגילאים (לרוב המופע מתלווה לפעילות ג'אגלינג הכוללת סדנה לימודית ועוד אפשרויות נהדרות של כיף ולימוד אמנויות הקרקס).

לכמה אנשים מתאים מופע קרקס בצפון?

אין הגבלת קהל (ההגבלה היא במקום וזה לא תלוי בי..), מבחינת ציוד ההגברה אין הגבלה (יש מערכת יקרה וחדשה המתאימה לכאלף איש בכיף).

מהן דרישות המקום?

אין דרישות מיוחדות. מספיק לפנות כר דשא גדול, לפרוס מחצלות בחצי עיגול סביב המקום של המופע וניתן לקיים את המופע בכיף גדול. לא צריך במה, להיפך עדיף בלי במה. האידיאל הוא שהקהל יושב כמו באמפי תאטרון מעל המופע.

מה נראה במופע מבחינת אביזרים?

שימוש מקצועי בלהטוטי חרבות, כיסאות, כדורים, מטפחות, מקלות, כדור בדולח, פויזים, חד אופן, רולה בולה, הולה-הופ, דיאבלו, מברשת שירותים ופומפה, יו-יו ועוד.

האם המופע משתף את הילדים, האם יש צחוקים?

בהחלט, המופע מתנהל באינטראקציה מתמדת עם הקהל, הילדים שוטפים באופן פאסיבי ואקטיבי במופע, יש המון בדיחות מצחיקות וגם המבוגרים נהנים וצוחקים לא פחות מהילדים.

האם אפשר להתאים את סיפור המופע לאירוע מסויים?

כן!! המופע בנוי עם סיפור (כמו הצגה) הסיפור הוא על רשימת מטלות שגיבור המופע מקבל מדמות מסויים עם שם מצחיק, המטלות קשורות לניקיון וסידור המקום, זה יכול להתאים ליום הולדת, לחג, ולכל אירוע בו האנשים מכירים אחד את השני או לא מכירים.

מה אורך המופע?

45 דקות המופע הקלסי, ניתן לקצר לחצי שעה או 20 דקות. מופע ליילי (אש בלבד) אורך בים 5 -10 דקות בלבד ומלווה במוזיקה קצבית.
האם אפשר להוסיף משהו למופע כמו פעילות או סדנה?
בהחלט, סדנת ג'אגלינג בצפון תתאים מאוד לאירוע, הסדנה מתאימה לע 100 משתתפים בו זמנית, במידה ויש אירוע עם הרבה משתתפים מתאים לקיים סדנה במידה ויש עוד תחנות או להזמין עוד סדנאות קרקס בגיל (למשל סדנת הליכה על קביים, סדנת יצירת כדורי ג'אגלינג, סדנת בלוני צורות או סדנת הליכה על חבל).

האם אפשר למלא שעתיים בפעילות ג'אגלינג בצפון הכולל את המופע?

כן, למשל פעילות הכוללת סדנת ג'אגלינג, לאחר מכן מופע קרקס ולסיכום בלוני צורות היא פעילות האורכת כשעתיים. פעילות זו מתאימה לעד 60-70 ילדים (בלוני צורות לוקח כחצי דקה לכל ילד).

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?