מופעי ג′אגלינג בצפון

מופעי ג'אגלינג בצפון וקרקס אש עם 'קרקס בגיל'

גיל אלנדר מ'קרקס בגיל' מתגורר בבנימינה ומגיע בשמחה ובגיל לכל מקום בארץ ובעיקר ליישובי וערי הצפון.
למה אני אוהב כל כך להופיע בצפון? כי הנסיעה קצרה, כמובן. אני מגיע רענן לאירוע ונהנה מהדרך. בנוסף, עלות הנסיעה נמוכה בהשוואה ליישובי הדרום ואני יכול גם לתת הנחה ללקוח. מעבר לזה, אנשי הצפון הם לרוב נחמדים מאוד, רגועים יותר ונעים להופיע כך.
סרטוני מופע ג'אגלינג – 

אשמח להופיע בכל ישוב בצפון, ישובי עמק חפר, עמק בית שאן, הגליל העליון, הגולן, הגליל המערבי, חיפה, הקריות, עפולה, זכרון יעקוב ופרדס חנה, חדרה, אזור הכרמל וישובי חוף הכרמל.

אילו מופעים קיימים?

יש 2 מופעים עיקריים:
1 – מופע ג'אגלינג 'קרקס בגיל' קלסי, מופע באורך 45 דקות הכולל שימוש בכל אביזרי הג'אגלינג הקלסיים, לצד אלמנטים נוספים מעולם ניקיונות הבית (מטאטא, מברשת, פומפה, כיסאות ועוד) מפני שהסיפור שמוצג במהלך המופע הוא סיפור ניקיונות הבית בצורה קרקסית ומצחיקה. לקריאה נוספת מומלץ להיכנס לעמוד המופע ג'אגלינג הראשי באתר ולראות.
* בנוסף למופע יש מערכת הגברה איכותית מאוד, מחצלות לכל הילדים, שטיח מופע יפה, גב במה (דגש על וויזואליות).
* המופע וכל הפעילות מבוטחת בביטוח צד ג'.
2- מופע אש באורך עשרים דקות ובליווי מוזיקה קצבית נראה מופע אש מהטובים בארץ, המופע כולל שלל אביזרי ג'אגלינג כגון לפידים, פויזים, מגן-דוד, דרקון, מקל זיקוקים ואכילת אש. המופע יכול להתקיים רק בחוץ (או במקום מאוד מרווח ומאוורר) ובשעות החושך.

מה אפשר להוסיף לאירוע לצד מופע ג'אגלינג?

1- סדנת ג'אגלינג – סדנה אקטיבית בה משתתפים הילדים והמבוגרים, הסדנה כוללת שימוש ולימוד באביזרים מעולם הקרקס, הג'אגלינג, המוטוריקה, שיווי משקל וכיף, הסדנה מתאימה גם לכמות משתתפים גדולה (עד 100 משתתפים אפילו במידת הצורך עם מפעיל נוסף).
2- סדנת הליכה על קביים – סדנה לימודית להליכה על קביים בה הילדים לומדים איך מרכיבים את הקביים על הרגליים ואיך הולכים, הקביים הינם קביים מקצועיים אבל בגודל המותאם לילדים.
3- דמויות קביים – דמויות צבעוניות, יפות המהלכות באירוע ועושות שמח, נראות טוב ומוסיפות הרבה לאירוע.
4- סדנת הליכה על חבל – מתאפשר במידה והאירוע מתקיים בחורשה או מגרש המאפשר קשירה של החבל לעוגן חזק (עמוד או עץ לרוב), הילדים הולכים בעזרת מקלות הנתמכים בקרקע.
5- בלונאי צורות, אמן בלונים המכין לכל ילד בלונים בצורות יפות ומגוונות לפי הבחירה.
6- סדנת הורים וילדים – בסדנה זו הילדים וההורים עובדים יחד, בשיתוף פעולה במשימות הג'אגלינג המתאימות לילדי הגן ולהורייהם. מתאים מאוד למפגשי גן. 

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?