מופעי ג′אגלינג לילדים

מופע הג'אגלינג לילדים של קרקס בגיל - כיף לא רגיל!

מפרטים טכניים על מופע הג'אגלינג לילדים של גיל:

גילאים: 4-10 או לכל המשפחה
משך זמן מופע: 45 דקות
גודל מקום: רצוי תקרה גבוהה, מקום מרווח אבל ניתן להסתדר בכל מקום. החלק של האש יהיה לרוב בחוץ או באולם מאוד מרווח.
ציוד נלווה: בידורית איכותית, מחצלות, שולחן עם מפה מקושטת.
ציוד שנראה שימוש במופע: חד-אופן, מקלות, כיסאות, מטפחות, צלחות מסתובבות, חרבות, רולה-בולה, גליל, שישה כדורים, מקל פרח, הולה-הופ, כדור בדולח, יו-יו, פויזים.

המופע בנוי כמו הצגת ילדים עם דמות, סיפור ועלילה, גיבור ההצגה צריך לבצע מספר משימות על מנת להתכונן למבחני הקרקס שבו הוא רוצה להופיע, האם הוא יצליח בכל המשימות, האם יעבור את המבחנים? אשאיר אתכם במתח עד שתראו את המופע…
במהלך המופע נראה שימוש ברמה גבוה מאוד באביזרים כמו חד-אופן, סולם חופשי, כיסאות, כדורים, מקלות ג'אגלינג, מטפחות, צלחות ועוד הפתעות.
מופע טוב בנוי על שלושה עקרונות:
1- רמה טכנית גבוה, שימוש מקצועי באביזרים, אמן ג'אגלינג הוא קודם כל להטוטן, זו מיומנות הבסיס עליה נשען המופע ולכן חשוב שיהיה ברמה גבוהה.
2- גישה לקהל, בניית נמברים, שימוש נכון במתנדבים מהקהל, השארת הצופים במתח לקראת קטע שיא, בניית עלילה נכונה, סדר נכון של נמברים במופע – כל אלו קריטיים למופע חזק שמשאיר את הילדים מרותקים לאורך כל המופע. (יש שיגידו שזה העקרון החשוב ביותר של כל מופע ג'אגלינג לילדים.
3- סאונד ומוזוקיה, שימוש בציוד סאונד איכותי משדרג מאוד את חוויית הצפייה במופע, ששומעים טוב נהנים יותר, מוזיקה נותנת אלמנט חשוב מאוד בהתרגשות וליווי הקטעים הטכנים במופע וכמובן בחירת שירים מתאימים לקטעים הספציפיים.
*אני עושה את כל שביכולתי לקיים את שלושת העקרונות במופע, המופע שלי עבר צפייה וביקורת של 2 בימאים של הצגות ילדים, המופע עבר תהליך שיפור ניכר בשנה האחרונה, בנוסף אני מקיים שגרת אימוני ג'אגלינג בחיי היום-יום על מנת לשמור על כשירות למופעי ג'אגלינג ברמה גבוהה
רוצים לקרוא עוד על מופע ג'אגלינג ועל האפשרויות הנוספות? כנסו לקישור
רוצים לראות עוד על סדנת ג'אגלינג ועל האפשרויות הנוספות, מגוון הסדנאות וימי הקרקס והגיבוש? כנסו לקישור
רוצים לקרוא עוד על ימי הולדת ג'אגלינג ועל האפשרויות השונות לגילאים השונים? כנסו לקישור

ג'אגלינג – לא רק כיף!
הערך המוסף של העיסוק לג'אגלינג לכל הסוגים הוא עצום ואני נוהג לחלק את התועלת לכמה פרמטרים:
1- פיזי / גופני: שיפור הקורדינציה, המוטוריקה הגסה ועדינה, שיווי משקל, שיפור בדיוק של תזמון ותאום תנועה, חיזוק השרירים ואלסטיות של מפרקים, בעצם כל המערכת העצבית מקבלת גירויים כתוצאה מהאימונים האלו (מומלץ לגוון ולהתאמן בכמה אביזרים שונים).
2- נפשי / פסיכולוגי: שיפור בביטחון העצמי ובתחושת המסוגלות העצמית בעקבות הצלחה של תרגילים חדשים, אנשים וילדים מופתאים לראות שאותו תרגיל שלפני כמה ימים לא הצליחו בכלל פתאום אפשרי ואפילו נהיה קל, ילד שמצליח בתרגילי הג'אגלינג באופן טבעי מקבל עמדת כוח מסויימת בחברת הילדים (כמו למשל ילד שממש טוב בכדורגל) וכך הביטחון העצמי גדל, הילדים לומדים שאם לא מוותרים מהר ונכנעים לקושי מהר אלא מתעקשים להצליח באמת מצליחים וזה שיעור מאוד חשוב בחיים. 
3- ריכוז ומיקוד: יכולת הריכוז משתפרת, היכולת הלימודים משתפרת עקב זאת, לימוד ג'אגלינג דורש שעות של מיקוד ולימוד מוטורי, הלימוד הזה דומה מאוד ללימוד תיאורתי מפני ששניהם דורשים יכולת התמדה וריכוז במשימה. ילד שרגיל להתאמן וללמוד מיומנויות קשות לא יתקשה לשבת שלוש שעות וללמוד למבחן בחשבון.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?