מופע ג′אגלינג אורות

מופע ג'אגלינג אורות לד

מופע האורות של 'קרקס בגיל' מציע פתרון אלגנטי, מרשים ומאוד ויזואלי למופעי לילה במקומות סגורים שאי אפשר לעשות מופעי אש. ניתן לשלב גם מופע אורות קצר בסוף מופע קרקס בגיל במידה ואפשר להחשיך את המקום. היום של המופע יהיה מרשים יותר עם כמה קטעי אורות.

שילוב מופע אורות ומופע אש: במידה ורוצים מופע בחוץ בלילה ונרצה להוסיף למופע אש עוד כמה קטעים יפים, עם אביזרים כמו מקל פרח וכדורים – כי אותם אין אפשרות לעשות עם אש – נשלב את מופע האורות. מופע אורות מלא כולל להטוטים בכלים כמו כדורים, קלאבים, פויזים, סטאף, מקל פרח, חישוק ועוד.
מופע אורות מתאים רק במידה ואפשר להחשיך לחלוטין את המקום. במידה ויש אור חלקי האפקט הויזואלי מתפספס ועדיף לוותר או לעשות מופע אש שהוא גם יפה בחושך חלקי.

מופעי אורות ממש מוצלחים באירועי בר מצווה במקומות סגורים. לרוב באולמות אירועים אין אישור לקיים מופעי אש אבל רוצים משהו יפה שיתאים גם לקהל מבוגר וגם לבני נוער. הפתרון האידיאלי הוא מופע אורות.
קרקס בגיל משתמש בסט ייחודי שיצר שחר כהן (ספיוורס). סט זה נקרא קלילק אנד פליי בו משתמשים באותם כדורים לכל הכלים, פשוט מנתקים מכלי אחד, ומבריגים לכלי השני.

חישוקי לד מיוחדים למכירה ניתן להזמין גם דרך אורלי, קישור לדף הרלוונטי לחץ פה

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?