מופע לכל המשפחה

מופע קרקס לכל המפשחה

המופע של קרקס בגיל מתאים באופן כללי לילדים מגיל 4-9, ההגבלה לגילאים האלו היא במידה ומדובר בקבוצה של ילדים בני אותו גיל, שאני מופיע מול קהל של משפחות עם הורים וילדים בטווח גילאים גדול כולם נהנים, ההורים תמיד אומרים שהם נהנו לא פחות מהילדים, הילדים לא מפסיקים לצחוק, והמארגנים רגועים שכולם מרוצים. 
כמות הצופים בקהל לא מוגבלת, מבחינת ציוד הגברה יש ציוד חדש ואיכותי לכאלף אנשים, לרוב המגבלה היא במקום. מבחינת דרישות טכניות לא צריך הרבה, רצוי מקום ללא הגבלת תקרה או עם תקרה גבוהה, כמובן שיהיה חיבור חשמל (אם אין אז גם אפשר להסתדר, רק צריך להודיע מראש).
המופע מתאים לאירועים כמו חגים בקיבוצים, מושבים או מתנסים בערים, פסטיבלים וירידים, כל אירוע בו הילדים הם במרכז (המופע לא מתאים לקהל מבוגרים בלבד)
משך המופע הוא כ-50 דקות, במידה ורוצים מופע קצר יותר ניתן להוריד כמה קטעים ולקצר חצי שעה או לעשות רק מופע אש באורך של 5-10 דקות בלבד.
המופע מתקיים בליווי דיבור ומוזיקה לכל אורך המופע.
בנוסף מספק קרקס בגיל- מחצלות לישיבה לילדים, שולחן עם מפה לרקע יפה, ביטוח צד ג', ציוד הגברה מלא.

בשנים האחרונות הופיע 'קרקס בגיל' בהמון ישובים ומקומות ברחבי הארץ באירועים שונים ומשונים (ימי הולדת, חגים, פסטיבלים ואפילו אזכרות שמחות..) המופעים המהנים והמוצלחים ביותר הם מופעים לכל המשפחה, הילדים לרוב רגועים יותר כשהם ישובים עם הוריהם ושוטפים יותר למופע, ההורים יודעים להעריך את האומנות במופע ומפרגנים תמיד אחרי והמופע מתנהל ברוח טובה והרבה צחוקים.

אופי המופע- מופע ג'אגלינג לכל המשפחה:

המופע הוא בעצם הצגה מפני שיש סיפור ועלילה, הסיפור מתאר השתלשלות אירועים אותה עובר קרקס בגיל בעקבות פתק שמוצא במקום, בצורה זו קל ומהנה יותר לילדים לעקוב אחרי המתרחש, במהלך המופע מוזמנים כמה ילדים לעזור בכמה קטעים ונוצרות סיטואציות מצחיקות, באופן שוטף הקהל נמצא באינטראקציה מתמדת ושוטף למתרחש, בין כל קטע לקטע יש קישור מצחיק וגם תוך כדי הקטעים יש עוד בדיחות.
האביזרים איתם משתמש 'קרקס בגיל' במופע הם חרבות, חד-אופן, מקלות, מטפחות, כדורים, סולם, כיסאות, כדור בדולח, פויזים ועוד, בסוף המופע במידת האפשר נראה שימוש בלהטוטי אש.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?