מפעיל יום הולדת בצפון

מפעיל יום הולדת לילדים בצפון

באיזור הצפון יש מבחר גדול של מפעילים לימי הולדת, הפעילות המוצלחת ביותר ליום הולדת היא כמובן – פעילות קרקס ליום הולדת.

סקירה קצרה של מפעילי יום הולדת בצפון:

קיימים לא מעט מפעילים, מפעילי ג'אגלינג, מפעילי יום הולדת בועות, מפעילי יום הולדת עם מתנפחים, מפעילי יום הולדת ליצניים, מפעילי יום הולדת ריקוד ומוזיקה, מפעילי יום הולדת משחקי ויי ומשחקי שולחן, מפעילי יום הולדת מעבדתיים/ניסויים, קוסמים לימי הולדת, מפעילי יום הולדת בישול, מפעילי יום הולדת יצירה, מפעילי יום הולדת אתגריים, מפעילי יום הולדת כדורגל, מפעילי יום הולדת קריוקי, מפעילי יום הולדת קפוארה ומפעילי יום הולדת יוגה 'יוגלדת'.
כמובן שמי שבוחר את המפעיל/את הסגנון הוא הילד בעצמו אבל אפשר לנתב אותו לסוג הפעילות.

מה כל כך מוצלח ביום הולדת קרקס?

התשובה היא פשוטה- השילוב האידיאלי בין פעילות אקטיבית וכיפית למופע וקבלת פרס קרקסי– סדנת ג'אגלינג מתנהלת בסגנון של זרימה חופשית, כך שכל ילד יכול לבחור את האביזר שמושך אותו ולשחק בו – המפעיל כמובן עוזר, מדגים ומלמד את הילדים את השימוש באביזרים.

אחרי שהילדים פעלו הם מעט עייפים ורעבים, זה זמן טוב להושיב אותם על מחצלות, לתת להם כיבוד קל ולהתחיל במופע. המופע הוא שילוב של מופע ליצן (הרבה הומור, בדיחות וצחוקים בשילוב הקהל)  מופע קרקס (נראה שימוש נרחב באביזרי ג'אגלינג מגניבים כמו חרבות, כיסאות, פויזים, מקלות שונים ועוד).

אחרי המופע ג'אגלינג ליום הולדת יש כמובן טקס יום הולדת – טקס קצר ומרגש, הילדים מברכים ברכות חמודות במיקרופון, מרימים את ילד יום ההולדת על כיסא ושרים לו שיר, לאחר מכן ניתן גם לשלב את הטקס של העוגה ולהגיש אותה אחרי האוכל.
לי, בתור מפעיל יום הולדת חשוב מאוד שהילדים יקבלו מתנה קרקסית ליום ההולדת, לכן אחרי המופע ג'אגלינג והטקס יקבלו הילדים בלוני צורות בשלל צבעים ודוגמאות. בלוני צורות מתאימים לילדים מגילאי 3-7, מגיל 7 ומעלה אני מציע להכין עם הילדים כדורי ג'אגלינג, בטכניקה פשוטה של מילוי בלונים בשקיות עם מעט חול – מפעיל יום הולדת בצפון והילדים מכינים יחד לכל ילד 2-3 כדורים לפי בחירת הצבעים של הילדים (לכל כדור יש שני צבעים אותם בוחר כל ילד).
כפי שציינתי קודם, השילוב של פעילות – מופע – מתנה במשך של שעתיים הוא שילוב מנצח לילדים הצעירים, גילאי 3-8.

לילדים הבוגרים, מגילאי 8-12, הפעילות שונה:
מתחילים ביצירת כדורי ג'אגלינג, כל ילד מכין לעצמו כדורי ג'אגלינג, לאחר מכן הילדים יושבים לחמש דקות ומקבלים הסבר קצר מלווה בהדגמות מרשימות על האביזרים בסדנת ג'אגלינג. סדנת הג'אגלינג לילדים בוגרים מתוגברת בקביים, זו בעצם תוספת של סדנת הליכה על קביים, הילדים הבוגרים מאוד מתלהבים ללכת על קביים מיוחדים של קרקס והם גם עוזרים זה לזה וכך משתפרת גם הדינמיקה הקבוצתית ביניהם. אחרי הסדנה (שהיא יותר ארוכה ונמשכת לרוב כשעה שלמה) נקיים מופע אש קצר ואחרי זה ברכות לילד יום ההולדת מהחברים.

יום הולדת קרקס לגילאי 8-12:  יצירת כדורי ג'אגלינג – הסבר והדגמות לסדנת ג'אגלינג + סדנת הליכה על קביים – מופע אש קצר + טקס עם ברכות מהחברים.
אין התלבטות –  יום הולדת בצפון זה 'קרקס בגיל'
           יום הולדת בשרון זה 'קרקס בגיל'
            יום הולדת במרכז זה 'קרקס בגיל'
            יום הולדת בחיפה זה 'קרקס בגיל'
            מפעיל יום הולדת זה קרקס בגיל…
מאמר זה נכתב על ידי גיל אינלנדר, להטוטן מקצועי עם ותק של שנים בעבודה באירועים עם ילדים.
לפרטים נוספים חייגו – 050-7675152 – גיל.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?