מפעיל יום הולדת לבני נוער

הפעלות ג'אגלינג ליום הולדת לבני נוער

הפעלת היום הולדת של 'קרקס בגיל' בסגנון ג'אגלינג מתאימה מאוד לנערים ונערות וכוללת כמה פעילויות מיוחדות.
ההפעלה באורך של שעתיים וכוללת 3 שלבים עיקריים:

1-
לימוד ג'אגלינג, תרגילים בזוגות, משחק בקבוצות קטנות ותחרויות בשתי קבוצות גדולות.

מתחילים את היום הולדת בלימוד זריקות מעניינות ומיוחדות בכדור אחד (תתפלאו שיש כמה תרגילים די מאתגרים עם כדור אחד בלבד), לאחר מכן נעבור ללימוד ג'אגלינג בשני כדורים בשיטת השלבים, כל שלב נבנה לפי רצף הגיוני אשר בונה את המיומנות לקראת לימוד שלושה כדורים. כל שלב צריך להצליח כעשר פעמים רצוף בלי שייפלו הכדורים. בסוף החלק הזה ננסה ללמוד גם עם שלושה כדורים את הצורה הבסיסית.

תרגילים בזוגות–  נבצע חלוקה מהירה לזוגות ונתחיל מסירות מעניינות, למשל אחד מוסר לשני שני כודרים יחד, לאחר מכן המוסר בעיניים עצומות או עם הגב לתופס, במידה והקבוצה מצליחה בקלות ננסה גם ללמוד תרגילים קצת יותר מורכבים בזוגות עם שני כדורים.

כוכב כדורים – חלוקה לקבוצות של חמישה אנשים, משחק הכוכב כדורים הוא אנרגטי, מהיר, מהנה ומגבש את אנשי הקבוצה.

תחרויות בשתי קבוצות – חלוקה מהירה לשתי קבוצות שוות, נתחיל בשני משחקי מרוץ שליחים עם קביים ועם רב-קבקב, לאחר מכן משחק החלפות מקום על קורה ותחרות החזק כפי יכולתך.

* החלק הזה נמשך כשעה.

2- סדנת ג'אגלינג עם מגוון אביזרים והליכה על קביים.

בתחילת הסדנה נתחיל עם הסבר קצר בו נשתף גם חלק מהנערים או נערות. ולאחר מכן ניתן זמן חופשי להתנסות בכל האביזרים (הולה-הופ, מקל פרח, דיאבלו, צלחות מסתובבות, פויזים, מקל איזון ועוד) בהליכה על הקביים.
*שלב זה נמשך כ-45 דקות

3- מופע אש מגניב עם מוזיקה קצבית

המופע נמשך כ-7 דקות וכוללת שימוש בלפידים (תוך התייצבות על גלגל רולה בולה), להטוטי מקלות אש, פויזים אש, ולסיום – מקל עם זיקוקים.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?