סדנאות ג′אגלינג לקייטנה וצהרון

סדנאות הג'אגלינג של גיל - לקייטנה וגם לצהרון

מגוון סדנאות הג'אגלינג שמציע 'קרקס בגיל' מתאימות לכל קבוצה ובכל מקום

סדנת ג'אגלינג לשעה, יום שלם או כמה ימים – מיוחד, כיף ומקורי
 

סדנאות ג'אגלינג הן אפשרות מושלמת להביא לילדים חוויה כיפית, ייחודית ובעלת ערך מוסף (שיפור המיומנות המוטורית ושיווי משקל בעזרת הג'אגלינג), קיימות כמה אפשרויות לסדנאות ג'אגלינג לקייטנה, מהבסיסית שבה הילדים מתנסים בכלים בצורה חופשית והמפעיל עובר ביניהם, עוזר ומנחה באווירה קלילה ונחמדה ועד לסדנה שמחולקת לכמה ימים שבכל יום נתמקד בנושא אחר, ניתן גם לבנות יום שלם שבו הילדים גם מתנסים בצורה חופשית, גם משחקים במשחקי קבוצה הקשורים לג'אגלינג וגם לומדים בצורה מסודרת כמה מיומנויות בסיסיות ובנוסף לשלב מופע להטוטים לפתיחת/סיום היום, ישנה גם אפשרות נחמדה והיא לקבל את פני הילדים בבוקר על גבי קביים ענקיים ע"מ ליצור ציפייה ליום מגניב במיוחד.

 

המלצות ליום קרקס לקבוצה גדולה של למשל 100 ילדים:

-העלות כמובן משתנה לפי התכנית שבוחרים-
סדנת ג'אגלינג קלסית מורחבת בלבד – משך של כשעה, כולל הסבר מלווה בהדגמות והתנסות חופשית.
הסדנה הקלסית המורחבת כוללת מעבר לכל כלי הג'אגלינג המוכרים גם חישוקי הולה-הופ, מתקני עץ לשיווי משקל, מסלול הליכה לשיווי משקל, קביים בגדלים שונים (חוץ מהקביים המקצועיים), הליכה על חבל ועל גליל.

ואפשר ב-2 קבוצות-
אפשר שבמקביל תקיימו אתם סדנת יצירה ואז אלמד את הקבוצה איך לעשות ג'אגלינג
סדנה קלסית + סדנת הליכה על קביים –
מתאים לילדי בי"ס לקבוצה של עד 50 ילדים בקבוצה (זה גם די המוני לדעתי) הקביים הם מעץ עם גומי וסקוטשים שמחברים לרגליים. בנוסף יש עוד 2 סוגי קביים ועוד מגוון נדנדות מיוחדות לשיווי משקל – סדנה זו דורשת לפחות 4 אנשי צוות וכדאי גם גבר אחד.
סדנה קלסית + סדנת קביים + מופע –
מופע ג'אגלינג מצחיק באורך 45 דקות, מופע מתאים לילדים צעירים, בעיר 4-9 שנים. משלב ליצנות ולהטוטים בשיתוף הילדים.

 

אפשרויות לקבוצה קטנה של 20-30 ילדים בגילאי 5-12:

1- סדנת ג'אגלינג מורחבת בלבד כשעה וחצי-שעתיים של פעילות, ניתן לשלב הופעות של הילדים בסוף הפעילות
2- סדנת ג'אגלינג מורחבת + מופע 'קרקס בגיל' – כשעתיים עד שעתיים וחצי של פעילות.
3- סדנת ג'אגלינג + סדנת שיווי משקל (קביים, מסלולים, נדנדות, הליכה על חבל ועוד)
4- סדנת ג'אגלינג לימודית עם כדורים וחישוקים או כל אביזר אחר לפי בחירה

אפשרויות לקבוצת נוער:

– סדנת גיבוש קרקסית
– סדנת ג'אגלינג לימודית
סדנה + מופע אש (אם הפעילות בלילה אז מאוד מומלץ)
דוגמא לשלושה ימי קרקס:
יום – 1- קבלת פנים ע"ג קביים, התארגנות, מופע ג'אגלינג – פתיחה, סדנת ג'אגלינג קלסית, הפסקה, יצירת כדורי ג'אגלינג, משחקי חברה קרקסיים בקבוצות ובזוגות עם כדורי ג'אגלינג.

יום – 2- סדנת ג'אגלינג קלסית, הפסקה, משחקי חברה עם מקלות 'סטאף', לימוד הבסיס של להטוטי 'סטאף' וכדורים, שיווי משקל קרקסי-הליכה על קורה או חבל, רולה בולה וגליל.

יום – 3- סדנת ג'אגלינג קלסית, הפסקה, משחקי חברה קרקסיים מגוונים לחימום וכיף, לימוד היסודות של סיבוב פויזים, יו-יו וצלחות מסתובבות, שיווי משקל-המשך מהיום השני בתוספת הליכה על קביים.

– בשלושה ימים כאלו מקבלים הילדים מושג מאוד נרחב על עולם הג'אגלינג והקרקס, הם מתנסים ומכירים את כל אביזרי הג'אגלינג ונפתח להם עולם מופלא של אימונים מפתחי קורדינציה, מוטוריקה ואיזון.

במידה ואין מספיק זמן/תקציב לכמה ימים, ניתן לקבל סדנת ג'אגלינג מורחבת הכוללת מגוון סדנאות והתנסויות ביום אחד, לדוגמה: נתחיל את היום במופע ג'אגלינג מגניב כדי לתת לילדים חוויה קרקסית מושלמת, נמשיך בהסבר קצר מלווה בהדגמות על כל האביזרים שעל השולחן ועל הרצפה. לאחר מכן, יקבלו הילדים זמן חופשי לשחק, ללמוד, לחוות ולהתנסות במגוון הכלים. נחמד לסיים את החלק הזה של הפעילות במופעי ג'אגלינג קטנים של הילדים (חשוב לתת לילדים לחוות מופע מול קהל והם מאוד אוהבים את תשומת הלב של המופע ג'אגלינג). 

לאחר הפסקה קלה נעבור לסדנת הליכה על חבל (כמובן במידה והפעילות תתקיים במקום כמו חורשה או פארק עם עצים שאפשר לקשור את החבל בניהם) הטכניקה היא שהילדים הולכים בעזרת שני מקלות וכך הם מצליחים ללכת 'לבד' על החבל- לדעתי זו חוויה מיוחדת מאוד שגם תורמת לביטחון העצמי של הילדים.

לסיום נוכל לשלב אחת משתי האפשרויות: או הכנת כדורי ג'אגלינג (גם יקבלו הילדים את הכדורים במתנה) ולאחר מכן לימוד ג'אגלינג ומשחקים בזוגות או סדנת הליכה על קביים, סדנה זו היא קצת יותר מורכבת להפעלה ובמידה והקבוצה גדולה (מעל 20ילדים) חשוב שיהיו עוד כמה מדריכים בוגרים שמוכנים לעבוד.

למה כדאי להביא סדנת ג'אגלינג לקייטנה? מה הוא הערך המוסף?

– הילדים מקבלים טעימה מעולם הקרקס ולמעשה נפתח להם מגוון אפשרויות של אימון פיזי מהנה התורם לריכוז, חיזוק, גמישות, קורדינציה, תאום תנועה, וויסות כוח ועוד.
אז מה ההתלבטות? סדנת ג'אגלינג לקייטנה – פתרון נהדר!!

* המפעיל (גיל אלנדר) הינו להטוטן מקצועי, מורה לחינוך גופני ומנחה חוגי ג'אגלינג פרטיים ובגנים, בעל גישה כיפית לילדים ואוצר עצום של משחקים מקוריים ומהנים.
כל הפעילויות מבוטחות בביטוח צד ג', בנוסף לאביזרי הקרקס יש גם מחצלות, מוסיקה, שולחן וכיסאות במידת הצורך למדריכים מבוגרים.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?