סדנה לילדי הגן – יום קרקס

סדנת ג'אגלינג לילדי הגן

אם אתם מחפשים סדנה כייפית, מאתגרת, צבעונית וייחודית ליום מיוחד בגן – מצאתם!!
סדנת ג'אגלינג לילדי הגן מתאימה לילדים מגיל 3 ומעלה בעדיפות על ילדי גן חובה.
נתחיל במשחקי חברה קרקסיים, למשל, תופסת חישוקים ותופסת הכדור המהיר, נמשיך בחימום כייפי דרך מסלול קרקסי המשלב הליכה על קורה, קפיצות בין חישוקים ותזמון קפיצה לתוך חישוק מסתובב. נמשיך במעבר אומץ (צריך לרוץ דרך חבל מסתובב – תזמון תנועה). ישנם מגוון משחקי פתיחה קרקסיים אותם אפשר לשלב בסדנת ג'אגלינג לילדי הגן, לפי גודל הגן והמרחב ניתן להתאים את המשחק המושלם וכמובן בהתאם לגילאי הילדים. 

בשלב הלימודי של הסדנה נלמד ללהטט עם כדורים, מקל פרח, פויזים, צלחות מסתובבות ועוד כשבכל כלי אנחנו מסיימים או עבודה בזוגות או משחק צוות (למשל-כוכב כדורים, מעגל מקלות ומסירות מקל פרח בזוג). העבודה בזוגות מהנה מאוד עבור הילדים, ומפתחת כישורים חברתיים בסיסיים כמו למשל, התחשבות בבני הזוג – למסור ככה שיהיה נח לתפוס, לראות שבן הזוג מוכן לקבל ורק את לזרוק, לקבל משוב מבן הזוג (זרקת רחוק מדי.. חזק מדי..נמוך מדי וכו').

חלק הסיום האקטיבי הוא בסדנה חופשית בה הילדים בוחרים מתוך מגוון גדול של אביזרים ומנסים באופן חופשי ללהטט במה שמושך אותם. בסדנה החופשית יוכלו להתנסות בהליכה על קביים מיוחדים, הליכה על קורה ונדנדת שיווי משקל ליחיד, הליכה על גליל וכל מגוון האביזרי ג'אגלינג (יו-יו, מקל סרט, צלחות מסתובבות, קלבים, מקלות איזון, כדורים ועוד..)
בסוף החלק האקטיבי של סדנת הג'אגלינג ניתן זמן לילדי הגן בעצמם להתכונן ולהכין הופעה קטנה, לבד או בזוגות, הילדים מאוד אוהבים להציג את מה שהם למדו ונהנים מהעמדה של להיות המופיעים (זו גם הזדמנות נהדרת לצלם אותם), חלק זה חשוב גם מפני שזה משפר את הדימוי העצמי, את הביטחון ונותן לילדי חוויה של לעמוד מול קהל. 
חשוב לציין שמעבר לכיף הגדול והייחוד של הסדנה יש לה ערך מוסף של עבודה בצוות, שיפור התקשורת בין הילדים, לימוד חוקי משחקים, הכרת מגוון אביזרי קרקס לשיפור המוטוריקה, קורדינציה, תזמון תנועה ושיווי משקל. כל ילד חווה חווית הצלחה!
במקרים רבים אפילו שמעתי על ילדים שנדלקו על אחד מהאביזרים וביקשו ההורים שלהם שייקנו ולמדו להשתמש, זה מבחינתי הצלחה לטווח הארוך ונותן לילד משהו חיובי ללמוד, יש גם אפשרות לרכוש לגן כמה אביזרים שהגננות רואות לנכון לשלב בין המשחקים, שימוש במשחקי הג'אגלינג ביום-יום של הגן יכול להביא הרבה שקט ונחת לגננות לצד הערך המוסף שכבר ציינתי לילדים.

בסוף הפעילות מומלץ לשלב מופע ג'אגלינג מצחיק וסוחף, המופע מתאים לגילאי הגן כמו כפפה ליד, ההומור מדוייק לגילאי האלו וכולם נהנים. חשוב לציין שמתחת לגיל 3 זה עוד לא מתאים.

יום קרקס אורך בין 3-4 שעות לפי הדרישה.

ניתן להוסיף חלק של יצירה בו הילדים מכינים לעצמם כדורי ג'אגלינג ומקבלים אותם כמתנה.

ניתן להוסיף לסיום הכנת בלוני צורות (כל ילד בוחר צורה וצבע ומקבל בלון מתנה)

יום קרקס מלווה במוסיקה מגניבה לילדים בחלקים מסוימים.

* כפי שציינתי, במידה ויש מספיק זמן נחמד מאוד לתת לילדים להופיע כל אחד בתורו עם אביזרי הג'אגלינג שהוא התאמן איתם.

לפי דרישה יוצג ביטוח צד ג'.

גיל אינלנדר – קרקס בגיל:

מורה לחינוך גופני ויוגה, מנחה חוגי קרקס ותנועה בגנים, להטוטן מקצועי המתמחה במופעים לילדים, הנחיית סדנאות ג'אגלינג ופיתוח יכולות מוטוריות לכל הגילאים.  

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?