סדנת גיבוש ולימוד ג′אגלינג

סדנאות לימוד ג'אגלינג, גיבוש וכיף עם 'קרקס בגיל'

סדנאות הגיבוש של גיל כוללות לימוד ג'אגלינג עם כדורים.
הסדנאות מתאימות לקבוצות של עובדים, חברים, נערים ונערות, לאירועים, לימי הולדת, לימי כיף, לערבי צוות וכל העולה על רוחך.
מתחילים את הסדנה כשכל משתתף מקבל כדור אחד ומתחילים עם זריקות ותפיסות בכל מני צורות מעניינות, נראה שגם עם כדור אחד יש לא מעט תרגילים מאתגרים, אבל אפשריים לכל אחד המוכן לנסות. 
אחרי ההתנסות בכדור אחד עוברים ללימוד ג'אגלינג בשני כדורים לפי שיטת השלבים שפיתחתי לאורך השנים, בשיטה זו צריך להצליך 10 פעמים כל תרגיל כדי לעבור שלב, השלבים בנויים מהקל אל הקשה בצורה הדרגתית לקראת המיומנות של שלושה כדורים. במידה ויש זמן ואני רואה שהאנשים מספיק טובים אלמד איך מתחילים גם עם שלושה כדורים, מה התבנית הבסיסית של הזריקות ואיך מתאמנים על זה.
חלק זה אורך כעשרים דקות והוא בעצם מהווה את החלק הלימודי, שלב זה נועד להפגיש את המשתתפים עם האתגר, לראות שמי שמנסה בסוף מצליח וזה נועד להעצמה אישית ותחושת מסוגלות וביטחון.
השלב הבא הוא חלוקה לזוגות, כל זוג עובד בהתחלה עם שני כדורים, מתרגלים מסירות מעניינות בין בני הזוג ואז עוברים לזריקת ארבעה כדורים בו זמנית, אתגר קשה גם מפני שהכדורים נוטים להתנגש באוויר, זה דורש מהזוגות לתכנן צורת מסירה ואז למסור (תכנון לפני ביצוע)
אחרי העבודה בזוגות נתחלק לקבוצות של חמישה אנשים ונתחיל תרגיל 'כוכב כדורים', תרגיל אנרגטי, סוחף ומהנה עם כדורים בקבוצות קטנות.
חלק זה של עבודה בזוגות ובקבוצות נועד לגבש את המשתתפים בצורה קלילה ומהנה, ובלי להתמודדת עם משימות מורכבות ומעייפות מדי. בזמן העבודה אתן דגשים למתן פידבק ולשיפור.
החלק האחרון הוא תחרויות קטנות בין שתי קבוצות גדולות, תחרויות מצחיקות, מרוץ שליחים עם קביים, עם רב-קבקב, תולעת כדורים, חישוק עובר ומעבר קורה זוגי.
ניתן לשלב בערב צוות גם מופע אש קצר עם מוזיקה.

גיל אינלנדר, להטוטן מקצועי, מנחה סדנאות ג'אגלינגסדנאות גיבושסדנאות לימוד ג'אגלינג.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?