ספורט טיפולי פרדס חנה כרכור

חוג ספורט טיפולי בפרדס חנה כרכור - הקליניקה של גיל

חוגי ספורט טיפולי מתאימים מאוד לילדים עם צרכים מיוחדים, למשל, בעיות קשב וריכוז, בעיות רגשיות של פחדים/חרדות, חוסר ביטחון עצמי, בעיות התנהגות, התקפי זעם או פשוט ילדים עם עודף משקל, בעיות בתחום המוטורי, קורדינציה לקויה, שיווי משקל טעון שיפור – כל אלה יכולים להרוויח המון ממפגשי הספורט הטיפולי. 

המפגשים מתקיימים במתכונת מצומצמת של 4 ילדים בקבוצה על מנת לתת לכל ילד את תשומת הלב האישית שהופכת את החוג לטיפולי ולא עוד חוג ספורט, מעבר לזה, הגישה היא מאוד טיפולי, אני מעצים את הילדים בתחושת מסוגלות על ידי סיפוק חוויות הצלחה, לימוד של מיומנויות מורכבות ובעזרת התמדה הילד לומד שהכל אפשרי בחיים. 

בחוג מתקיימת שיטת ניהול התנהגות, שיטה מדעית שעוזרת מאוד להתמודד עם ילדים שמפגינים קשיים מכל סוג ועל כך צריך לעדכן את ההורים מראש, יכולים להיות מצבים קיצוניים שהילד צריך לשבת בצד חלק מהזמן או אפילו לסיים מפגש באמצע, כל זה על מנת ללמד אותו התנהגות נאותה ויחס של פעולה=תוצאה. 

החוג מאו דמהנה ויש דגש על משחקי כיף, הילדים לרוב שמחים לבוא לחוג וגם מקבלים שיעורי בית ספורטיביים לבצע בבית לבד או עם ההורים על מנת לראות התקדמות משמעותית לאורך השנה.
המורה/מטפל – גיל אינלנדר, בעל תואר ראשון בחינוך גופני, תעודת מורה ליוגה ומטפל מוסמך בספורט טיפולי, הסמכה דו שנתית בוינגייט, הסמכה זו מוכרת על ידי משרד החינוך וקופות החולים (ניתן לקבל החזרים).

חצר הפעילות והקליניקה מאובזרים במיטב הציוד, המשחקים וזה נותן לילדים חוויה של מקום שכיף לבוא אליו, יש גיוון טוב של משימות, הילדים לומדים הרבה סוגי קפיצות, מסלולי שיווי משקל, עבודה בזוגות על מסירות ועוד תרגילי זוגות שונים, משחקים קטנים בקבוצה וכך גם בא לידי ביטוי הנושא החברתי בספורט הטיפולי.
אני באופן אישי מאוד מאמין בספורט טיפולי, אני רואה תוצאות בשטח וממליץ לכם לבוא ולנסות.

טיפול גופני לילדים

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?