הפעלות ג′אגלינג

מגוון הפעלות לאירועים עם קרקס בגיל

'קרקס בגיל' – מתאים את הפעלת הג'אגלינג לאירוע שלך!

יום הולדת קרקסי : מתאימים מגילאי 4-5 ומעלה, גם למבוגרים יש תכנית יום הולדת מותאמת, לימי ההולדת ישנם כמה אפשרויות, ניתן לבחור לפי ההצעות בלשנית 'יום הולדת קרקסי'.
סדנאות ג'אגלינג בקייטנות: מאוד מתאים בתור יום קרקס מלא המשלב את כל האפשריות, מתאים לכל הגילאים כולל ילדי גן, כמובן שנתאים את עצמנו לגילאי המשתתפים. ישנה אפשרות לסדנה של כמה ימים עם לימוד מתמשך.
יום קרקס מרוכז:  מתאים לגילאי 4-5 ומעלה, יום כזה משלב מגוון פעילויות, בהם: מופע ג'אגלינג גם של 'קרקס בגיל' וגם של הילדים שמציגים, סדנת ג'אגלינג, לימוד ג'אגלינג מסוגר, סדנה גיבושית, יצירת כדורים והליכה על חבל וקביים. 
חגים: בקיבוצים\ פסטיבלים\ אירועים גדולים, מתאים מאוד לשלב את דמויות הקביים, וסדנת ג'אגלינג, בחלק מהאירועים ניתן גם להוסיף מופע בתור 'המופע המרכזי'.
סדנאות גיבוש: סדנאות גיבוש למבוגרים במתכונת קרקסית מומלצות במיוחד כסדנה ייחודית, מקורית ומהנה ולד הערכים המוספים הרבים שלה. 
בר מצווה: ניתן לשלב סדנת ג'אגלינג, מופע אש ואור, דמויות קביים אשר נמצאות בכניסה ומקבלות את פניהם של הבאים בצורה הומוריסטית.
ימי משפחה: ישנה אפשרות לשלב באופן מצומצם ואינטימי סדנא חוויתית, הילדים ייהנו ויפעלו, ההורים יקבלו קצת זמן בשקט וכולם יצאו מרוצים.
שילוב כמה דברים באירוע: ניתן לשלב באירוע כמה דברים לדוגמא, דמות קביים, לאחר מכן או במקביל סדנת ג'אגלינג ולסיים עם מופע ג'אגלינג. ניתן לשלב בזמן הסדנה קיפול בלוני צורות (מתאים לילדים הצעירים שיותר קשה להם להשתלב בסדנה) ניתן לשלב באירוע כמה דמויות קביים יפות במקביל לסדנה. אם האירוע בטבע ניתן להקים עמדת הליכה על חבל בין 2 עצים בזמן פעילות חופשית בסדנת הג'אגלינג.

עלויות:

העלות משתנה לפי כמות המשתתפים, כמות המפעילים אשר נדרשים על מנת שהאירוע יהיה מוצלח, סוג ההפעלה, משך האירוע ועוד גורמים משתנים.
חשוב לציין לכל אירוע הוא מיוחד במינו ולכל אירוע ניתן לבנות תכנית במיוחד ולכן גם המחיר משתנה בין אירוע לאירוע.
במידה ותינתן הנחה ההנחה תבוא לידי ביטוי בהורדה של חלק מפעילות הג'אגלינג, למשל, מופע ג'אגלינג קצר יותר או סדנה קצרה יותר, סדנה ללא תוספות מיוחדות, לפי שיקול דעת.

שונות:

*לפני בחירת פעילות ג'אגלינג מומלץ לציין בדיוק את כל הפרטים על האירוע, כמות משתתפים, תוכן ואווירה, האם יש עוד אטרקציות באירוע, מה גילאי המשתתפים, כמה זמן האירוע, איפה מתקיים האירוע, באיזה שעות, האם יש חיבור לחשמל, האם יש ילדים עם צרכים מיוחדים, האם מותר לעשות מופע עם אש וכמובן, מה התקציב.  לאחר שנקבל את כל הנתונים נוכל להחליט בצורה הטובה ביותר מה היא פעילות הג'אגלינג המושלת עבור האירוע שלך.
*נוהל סגירת אירוע: לאחר שהוחלט בדיוק איזו פעילות ג'אגלינג נבחר, כמה מפעילים מטעם 'קרקס בגיל' מגיעים, המחיר מוסכם על שני הצדדים, התאריך, השעה והכתובת סוכמו, אנו אחראים לשלוח 'טופס אישור עבודה קרקסי' בו כתובים כל הפרטים, על הלקוח לחתום ולהחזיר בפקס או במייל או פשוט לאשר במייל חוזר שכל הפרטים נכונים. במקרה של ביטול חובה להודיע לפחות שבוע מראש. חשוב לציין שביטול אירוע פוגע בפרנסה מפני שלרוב אירועי ג'אגלינג נסגרים כמה שבועות קדימה ואם אירוע ג'אגלינג מתבטל בשבוע לפני זה כנראה הפסד יום עבודה.  
*על מנת שפעילות הג'אגלינג תהיה מוצלחת מומלץ מאוד לחשוב על מקום אידיאלי לביצוע הפעילות, במקום קטן וצפוץ יהיה קשה לילדים לשחק ולהנות, גם איכות מופע הג'אגלינג תיפגם. נחפש מקום רחב ידיים, מרווח, עם תקרה גבוה, בקיץ-מוצל, בחורף הגשום-מקום עם קורת גג.

 מופע למסיבת פורים
מופע ג'אגלינג מצחיק
המופע של 'קרקס בגיל' משלב המון אביזרי ג'אגלינג(כדורים, מטפחות, חרבות, חד-אופן, חישוק, כדור קריסטל, מקלות, כיסאות, יו-יו, פויזים, רולה-בולה ועוד) אבל הדגש העיקרי במופע הוא ההומור ושיתוף הקהל.
אורך המופע הוא כ-45 דקות והוא מתאים לגילאי 4-9 או למשפחות (יש הרבה בדיחות גם למבוגרים)
זה מופע שרץ בארץ כבר 5-6 שנים באירועים מכל הסוגים (חגים, פסטיבלים, ימי-הולדת וכאלה)
זה הוא מופע יחיד.
מבחינת מפרט טכני אני לא צריך משהו מיוחד (רצוי תקרה גבוהה), יש אפשרות לשלב כמה קטעי אש יפים אם זה במקום בחוץ/מאוורר ורק אם אפשר להחשיך אחרת זה מיותר.

סדנת ג'אגלינג חוויתית
סדנת הג'אגלינג הינה פעילות מהנה, חווייתית המפגישה את המשתתפים עם עולם הג'אגלינג.
הסדנא כוללת משחק באביזרי ג'אגלינג שונים.
הפעילות תועבר בסגנון של זרימה חופשית .
מפעיל הסדנה יעבור בין המשתתפים וינחה כיצד ללהטט באביזרים.
ישנן אפשרויות נוספות לפעילות:
סדנה מורחבת- כוללת בנוסף גם מכשירי שיווי משקל
רולה בולה, גליל, קביים וחבל הליכה

דמויות קביים
דמויות צבעוניות ושמחות שמסתובבות בין הקהל ומבדרות את העוברים ושבים,
התלבושות מרהיבותדמויות קביים פתאום רוקדות ביחד, מצטלמות עם הילדים, זורקות סוכריות ואפילו מלהטטות מדי פעם. 

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?