לימוד ג'אגלינג עם אלות קרקס – שיעור ראשון

שיעור ראשון – ג'אגלינג עם קלאבים.

ראשית כל, לפני שמתחילים לראות סרטונים חשוב לוודא שיש לכם את אלות הקרקס המתאימות לכם ולשם כך הכנתי מאמר שעוזר להבין את ההבדלים בין האלות השונות, קישור למאמר כאן
אם אתם פה בדף הזה זה אומר שאתם מתחילים להיכנס לעולם של ג'אגלינג עם קלאבים, זה מאוד משמח כי זה תחום מגניב ואין סופי של אימון שמשלב בתוכו מיומנויות שונות בתרגילים שונים, לא רק קורדינציה של זריקה ותפיסת חפצים אלא גם איזונים על מקומות שונים, שיווי משקל בתרגילים על רגל אחת, כושר גופני בתרגילים המשלבים קפיצות מרובות והבנה קוגנטיבית של דפוסי זקירות קלאבים בצורות שונות.
בהתחלה רצוי ללמוד בצורה של תרגיל אחד בכל פעם, לנסות לפרק אותו, ללמוד טוב את היסודות שלו, ואחרי שמצליחים להתאמן עליו מלא עד שהוא נהיה קל, אחרי שהצלחנו ללמוד לפחות 10 תרגילים שונים ברמה טובה+ אפשר להתחיל להתאמן בצורה משוחררת יותר, לעבור מתרגיל לתרגיל, לשים מוזיקה ולזרום עם הידיים, אז מתחילים באמת ליהנות מזה כי זה כבר עובר למצב של תנועה חופשית ו-flow אבל בשביל זה צריך בסיס חזק בכמה שיותר תבניות תרגילים.
אלות קרקס משתלבות יפה מאוד גם כאביזר שאותו מלהטטים בנוסף ובזמן ביצוע מיומנות נוספת כמו הליכה על חבל, רכיבה על חד-אופן, קביים או סולם חופשי. במופע ג'אגלינג שלי אני מבצע להטוטי קלאבים בזמן רכיבה על חד-אופן ולהטוטי חרבות בזמן התייצבות על סולם חופשי.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?