מופע ג'אגלינג לילדי הגן

מופע לילדי הגן של 'קרקס בגיל' מושלם לגילאי הגן

ילדי הגן בגילאי 4, 5, 6 נהנים מאוד מההומור והלהטוטים. מתאים מאוד לשלב את המופע כחלק מיום הולדת קרקס, כמופע סיום שנה או תחילת שנה, בחגים ובמסיבת גן.

ניתן לשלב את המופע לכמה גנים ביום אחד, עד 4 מופעים באזור אחד וכך קבוצה גדולה של גנים נהנים מהמופע. כמובן שבמהלך המופע נראה שיתוף של הילדים, חלקם אף יוזמנו להיות עוזרים וכך ייקחו חלק במופע, הסיפור אשר מתגלגל במהלך המופע הוא הומוריסטי ולקוח מחיי היום-יום של הבית והגן.

המופע הוא בקצב מהיר, הרבה בדיחות ולהטוטים וכך נהנים הילדים לשבת 45 דקות מבלי להפריע ולהשתעמם.
במהלך המופע מתגלגל סיפור הלקוח מעבודות יום-יומיות כגון, סידור וניקיונות הגן, פתיחת סתימה בשירותים, ייבוש כביסה, הכל בצורה קרקסית, כייפית ומצחיקה תוך שימוש באביזרי הקרקס, מטפחות, כדורים, חרבות, חד-אופן, כיסאות, מקלות וצלחות, כמו כן שימוש באביזרים מהיום-יום בצורה קרקסית למשל פומפה, מברשת שירותים, מטאטא וסולם עליו אני מטפס ללא תמיכה.

בנוסף למופע ניתן לשלב סדנת ג'אגלינג בה הילדים מתנסים במגוון האביזרים, ניתן להוסיף לפעילות מסלול קרקסי ייחודי מקורות עץ שונות וכך למלא לגן פעילות של שעתיים.
בסוף הפעילות אפשר לייצר יחד עם ילדי הגן כדורי ג'אגלינג בטכניקה פשוטה בה אני מכין את רוב הדברים מראש בבית וכל מה שנשאר זה לילדים לבור את צבעי הכדור ולעזור לי להכניס את השקית עם החול לתוך הבלונים ובכך יוצאים הילדים עם מתנה קרקסית מגניבה וחזקה שתישאר איתם זמן רב. תוספת מחיר ליצירת כדורי ג'אגלינג אחרי המופע היא בעלות של 5 שקלים לכל ילד.

מהניסיון שלי מופע ג'אגלינג הוא חוויה אותה לוקחים הילדים חודשים קדימה, משחזרים את הבדיחות, נזכרים ברגעים המצחיקים והמרשימים מהמופע, לכן, חשוב להבין שהיכף הוא לא רק ליום אחד אלא חוויה טובה הנצרבת במוחם של הילדים.
המופע הוא סיבה טובה למסיבה, אפשר לצאת לפארק (במידת האפשר) ולשלב את הפעילות עם פיקניק ומשחקים בדשא, אפשר להזמין את ההורים ולשלב את הפעילת כיום כיף הורים  – ילדים.
על מנת להקל על ההתמודדות עם התקציב מומלץ לשלב שניים או אפילו שלושה גנים למופע אחד, כך התשלום מתחלק בין הגנים (העלות אינה משתנה בין אם מדובר בגן אחד, שני גנים או אפילו שלושה או ארבעה)
אחרי המופע ניתן לקבל גם בלונים בצורות, כל ילד מקבל בלון בצורה שהוא בוחר מתוך מגוון צורות גדול (כלב, לב, תוכי, קוף, עכבר, חרב פירטים, חרב אבירים, אקדח מהחלל, ג'ירפה, פיל, אריה, דוב, כתר, פרח, צפרדע ועוד..) ובמגוון צבעים יפים שילדים אוהבים.
המופע של 'קרקס בגיל' מתאים גם לבנים וגם לבנות מכמה סיבות, בגילאי הגן ההבדל בין הבנים לבנות הוא לא גדול והם נהנים מאותן בדיחות. בנוסף לזה סגנון המופע, הלהטוטים וההומור פונים גם ליצר המלחמתי/תחרותי של הבנים (להטוטי חרבות למשל) וגם לסגנון האסטטי והוויזואלי של הבנות (למשל, ריקוד פויזים, אביזרים במגוון צבעים).

אני ממליץ מכל הלב להזמין מופע לילדי הגן עם קרקס בגיל, זו הבחירה המוצלחת מכל הבחינות, גם כיף, גם מצחיק, גם ערך מוסף, תמונות יפות מאוד… בקיצור- להתקשר ולהזמין עכשיו.

מאמר זה נכתב על ידי גיל אינלנדר
להטוטן מקצועי, וותיק מופעים בגנים בכל הארץ.
מדריך חוגי קרקס לילדי הגן מגילאי 3 עד 6.
בוגר תואר ראשון בחינוך גופני גם התמחות בגיל הרך.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?