סדנת ג′אגלינג בצפון

סדנת ג′אגלינג בצפון של קרקס בגיל - מגיעים לכל אזור הצפון

סדנת ג′אגלינג בצפון של גיל מתבצעות בכל אזור הצפון, בעיקר באזור חיפה, הקריות, חדרה והשרון.

מהי סדנת ג'אגלינג?
הסדנה ה'קלסית' לילדים היא סדנה בה מקבלים הילדים הסבר על האביזרים ואז מקבלים זמן להתנסות וללמוד להפעיל אותם. יש מגוון גדול של אביזרי ג'אגלינג, חלקם מתאימים לילדים בגילאי בית ספר וחלק לגילאי הגן.
איך הסדנה מתנהלת? הדרך הפשוטה של התנהלות הסדנה היא שבהתחלה הילדים יושבים ומקבלים הסבר מהמפעיל, ההסבר מקיף את כל האביזרים, איך מתחילים ללהטט איתם, איזה מקלות שייכים לאיזה אביזר. לרוב ההסבר יהיה מלווה בהדגמים, אלא אם יש בתכנית גם מופע ג'אגלינג ואז מומלץ לשמור את ההדגמות למופע.

כפי שניתן לראות בתמונה למטה האביזרים שנראה בשימוש בסדנה הם:
חישוקי הולה הופ בגדלים שונים, מקל פרח, מקל צלחת מסתובבת, מקל סרט, מקל איזון, מקל סיבוב, כדורים, פויזים, משחק הנסיכים מעץ ברמות שונות, דיאבלו עם מקלות, מקל סטאף.

על הרצפה יש מתקני שיווי משקל, למשל-מסלול שיווי משקל המורכב משלוש קורות בצורות שונות, נדנדות קטנות ברמות קושי שונות עליהם הילדים מנסים להתייצב, צלחות וצלוחיות שיווי משקל, קטפולטה שיורה כדורים (הילדים מאוד אוהבים).

מעבר לסדנת הג'אגלינג הקלסית יש עוד כמה סוגי סדנאות:
סדנת לימוד ג'אגלינג: מתאימה לילדים בקייטנות למשל או למבוגרים ביום כיף שרוצים ללמוד משהו קרקסי וכיפי. בסדנה נלמד את הבסיס של להטוטי כדורים לפי שיטת השלבים.

סדנת הליכה על קביים ושיווי משקל קרקסי: 3 סוגי קביים שונים נותנים אפשרות לכל ילד ללמוד ללכת עליהם לפי הרמה שלו.
סדנת יצירה לציוד ג'אגלינג: יצירת כדורי ג'אגלינג משקיות עם חול בתוך בלונים. יצירת פויזים (סדנה יקרה יותר בגלל עלות החומרים)
סדנת גיבוש ג'אגלינג: סדנה המיועדת למבוגרים, הסדנה משלבת משחקי חברה קרקסיים עם לימוד ג'אגלינג עם כדורים, תחרויות של כיף עם ערך מוסף התורם לארגון וגיבוש החברים.

יום קרקס מלא בג'אגלינג: מתאים לקייטנה שרוצים למלא יום של כ3-4 שעות של פעילות, יש סדנה קלסית, יש לימוד, יש משחקים קרקסיים, יש מופע ג'אגלינג.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?