סדנת הליכה על חבל - סלק ליין

סדנת הליכה על חבל ולימוד הליכה על סלק-ליין

סדנת זו מיועדת כמעט לכל הגילאים, ילדים מגיל 6, בני נוער, מבוגרים.
מה עושים בסדנה?
ראשית כל, לפי כמות המשתתפים מתקינים יחד עד 10 ערכות הליכה בין עצים, לאחר מכן לומדים את העקרונות הבסיסיים של ההליכה ומתחילים לתרגל, חלק בזוגות עלק עם מקלות וחלק לבד. 
מה ניתן להוסיף לסדנה?
קבוצה של ילדים – סדנת ג'אגלינג, במקביל ללימוד ההליכה על החבל נפתח עמדת ג'אגלינג עם כל המשחקים המגניבים מעולם הקרקס (מקלות, חישוקים, כדורים, צלחות, פויזים ועוד) הסדנה מתנהלת בצורה על זמן התנסות ולימוד חופשי, כל ילד רשאי לבחור במה להתנסות לפי רצונו והמדריך נמצא כדי לעזור לכוון וללמד.
קבוצה של בני נוער – יש אפשרות לסדנת ג'אגלינג, כמו אצל הילדים, יש אפשרות לסדנת הליכה על קביים בה בני הנוער עובדים בזוגות ולומדים ללכת על קביים אמתיים בנוסף לערך המוסף של עזרה הדדית.
קבוצה של מבוגרים – ניתן לחלק את הסדנה לשני חלקים, חלק אחד של לימוד ג'אגלינג וסדנת גיבוש עם כדורים בעיקר וחלק שני של זמן לימוד הליכה על החבל (ניתן גם הסבר על העקרונות ואיך אפשר לעזור אחד לשני)

ניתן בסוף הסדנה גם לרכוש ערכות סלק ליין מקצועיות, יש למכירה ערכות הליכה על חבל של כמה יצרנים וזו מתנה נהדרת ויופי של תחביב לפתח.

הליכה על חבל זה כבר לא תחביב של משוגעי קרקס, כיום זה טרנד עולמי ובארץ יותר ויותר אנשים מתאמנים במיומנות ההליכה על חבל, בתור מי שמוכר ערכות אני יכול להעיד על הקיץ האחרון כההתעוררות של הסלק-ליין בארץ.
למה הליכה על חבל?
זה כיף, מאתגר אבל אפשרי, מחזק את השרירים, שיווי משקל ויכולת ריכוז למשך זמן, מיוחד מקורי ומעניין, חברתי ומגניב.
האם זה בטיחותי?
אם מחברים את הערכה בצורה נכונה זה בטיחותי, כמובן שיש סיכון של נפילה לא טובה לכן מי שמתחיל קושר את החבל בגובה נמוך במרחק קצר בין שני עצים קרובים ואז הנפילות לא מסוכנות. בכל אופן אין צורך לקשור יותר מגובה הבטן.
כמה זמן לוקח להתקין ערכה הליכה על חבל?
למי שמיומן זה לוקח פחות מחמש דקות, בהתחלה זה עלול לקחת קצת יותר עד שקולטים את הסיפור, בסך הכל זה ממש פשוט.
האם גם בנות יכולות להתקין ערכה?
תלוי, כל ההרכבה היא ממש פשוטה ולא מצריכה כוח רב, רק החלק האחרון של הידוק הראצט דורש הפעלת כוח, נשים חזקות שיודעות להשתמש בשרירי הרגליים והגב יוכלו למתוח די חזק, לרוב יש איזה גבר חסון בקרבת מקום שיוכל לעזור לתת את ההידוק האחרון.

צרו קשר

השאירו פרטים בטופס ואשוב בהקדם.
אני כאן לרשותכם לכל שאלה או בקשה ☺️.

פתח/י את הצ'אט
צריך עזרה?
שלום 👋
איך אוכל לעזור לך?